1
Enquiry period
with 25.11.2022 21:38
to 16.12.2022 16:00
2
Bidding period
with 16.12.2022 16:00
to 30.12.2022 16:00
3
Auction
with 02.01.2023 14:18
to 02.01.2023 14:28
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 23 333,33 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2022, 21:38 - 16 Dec 2022, 16:00
Submission of proposals: 16 Dec 2022, 16:00 - 30 Dec 2022, 16:00
Auction start date: 2 Jan 2023, 14:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul 2 Plicuri EMS
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
25 Nov 2022, 21:32
Date modified
28 Nov 2022, 11:35
Estimated value (without VAT)
23 333,33 MDL
The minimum downward of the price
233 MDL
Achizitii.md ID
21068251
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
16 Jan 2023 18:00 - 30 Dec 2023 21:37
List of positions
1)
Title
Lotul 2 Plicuri EMS CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 4000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:38
anexa nr.9 garantia bancara.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:38
declaratie operator economic legea 74.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:38
anexa nr 1 specificatia tehnica blanchete.docx
Bidding Documents
-
28.11.22 11:35
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS FEP "Tipografia Centrala"

Normalized price: 22 900 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669404790682 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea blanchetelor și formularelor, conducându-se de prevederile Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 – Blanchete, oferta operatorului economic Î.S. F.E.P. „Tipografia Centrală” reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a blanchetelor și formularelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669404790682 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 1 149 000,00 lei (suma totală cu TVA – 1 378 800,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 – Plicuri EMS, oferta operatorului economic Î.S. F.E.P. „Tipografia Centrală” reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a blanchetelor și formularelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669404790682 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 22 900,00 lei (suma totală cu TVA – 27 480,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 3. A respinge ofertele operatorilor economici S.R.L. „Artisoro” și S.R.L. „Metrompaș”, depuse pentru Lotul 3 – Registre, deoarece suma ofertelor depășește bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție și a anula procedura de achiziție a blanchetelor și formularelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669404790682 din „25” noiembrie 2022), pentru lotul respectiv. 4. A publica repetat invitația de participare pentru Lotul nr.3 - Registre, cu revizuirea bugetului planificat și respectarea termenelor prevăzute de legislația în vigoare. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale” (1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire. (2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate. - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

“Tipografia Nr.1”

Normalized price: 23 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications