1
Enquiry period
with 25.11.2022 21:00
to 16.12.2022 16:00
2
Bidding period
with 16.12.2022 16:00
to 30.12.2022 16:00
3
Auction
with 02.01.2023 14:00
to 02.01.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 067 000 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2022, 21:00 - 16 Dec 2022, 16:00
Submission of proposals: 16 Dec 2022, 16:00 - 30 Dec 2022, 16:00
Auction start date: 2 Jan 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Hartie xerox
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
25 Nov 2022, 20:52
Date modified
25 Nov 2022, 21:00
Estimated value (without VAT)
1 067 000 MDL
The minimum downward of the price
10 670 MDL
Achizitii.md ID
21068248
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
16 Jan 2023 18:00 - 30 Dec 2023 20:59
List of positions
1)
Title
Hartie xerox CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 11640.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr.9 garantia bancara.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:00
anunt- hartia xerox.pdf anunt- hartia xerox.pdf
Bidding Documents
-
25.11.22 21:00
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:00
declaratie operator economic legea 74.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 21:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 808 010 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitația deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669402385786 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea hârtiei xerox, conducându-se de prevederile art. 75 din Legea nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștal, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic „Radop-Opt” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a hârtiei xerox (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669402385786 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 808 010,00 lei (suma totală cu TVA – 969 612,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție. * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

CARTNORD PAPER SRL

Normalized price: 818 330 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications