1
Enquiry period
with 25.11.2022 20:14
to 30.11.2022 16:00
2
Bidding period
with 30.11.2022 16:00
to 04.12.2022 16:00
3
Auction
with 05.12.2022 14:00
to 05.12.2022 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2022, 20:14 - 30 Nov 2022, 16:00
Submission of proposals: 30 Nov 2022, 16:00 - 4 Dec 2022, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
25 Nov 2022, 20:14
Date modified
29 Nov 2022, 9:04
Achizitii.md ID
21068245
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Sigilii din plastic
Budget: 500000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anexa nr.9 garantia bancara.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 20:14
declaratie operator economic.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 20:14
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 20:14
anunt - sigilii.pdf anunt - sigilii.pdf
Bidding Documents
-
25.11.22 20:14
anexa nr. 10 garantia de buna executie.docx
Bidding Documents
-
25.11.22 20:14
Date:
29 Nov 2022, 09:04
Question's name:
Momente organizatorice
Question:
Buna ziua. Avem cateva intrebari: 1. 1% garantie contracturala se achita la depunerea ofertelor. In caz de respingere a carorva ofertanti aceasta suma se restiuie? 2. Este licitatie cu cadere? 3. Achitarea pt marfa in termen de cate zile se face? 4. Importa tipul ambalajului pt impachetarea sigiliilor la momentul livrarii?
Answer (29 Nov 2022, 13:55):
Bună ziua, garanția de ofertă 1%, se depune de către toți operatorii economici în momentul depunerii ofertelor. După desemnarea câștigătorului, garanția se returnează către ceilalți ofertanți în decurs de 5 zile calendaristice. Procedura va avea loc prin Licitație electronică. Achitarea pentru marfă se va efectua conform condițiilor din invitația de participare: achitarea se va efectua în termen de 30 zile din data recepționării bunurilor. Metoda de împachetare ar fi preferabil câte 100 buc numeric/ 2000 buc total pentru o cutie.”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.