Status Cancelled
Estimated value without VAT 666 666,67 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2022, 20:07 - 6 Dec 2022, 9:13
Submission of proposals: 6 Dec 2022, 9:13 - 10 Dec 2022, 9:13

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669399470055 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea benzii pentru aparatele de casă, conducându-se de prevederile art. 81, alin. 4) al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:

1. A anula procedura de achiziție prin cererea ofertelor de preț (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669399470055 din „25” noiembrie 2022), privind achiziționarea benzii pentru aparatele de casă, suma totală fără TVA – 686 080,00 lei (suma totală cu TVA – 823 296,00 lei), din motiv că valoarea inclusă în propunerea financiară de către unicul operator economic, ,,Radop-Opt” S.R.L. depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție respectiv.
2. A publica repetat procedura de achiziționare a benzii pentru aparatele de casă, pentru necesitățile Î.S. „Poșta Moldovei”.


*Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108: „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor
- art. 109: „Litigiile cu privire la achiziții se soluționează în instanța de contencios administrativ competentă”.


Vă mulțumim pentru participare!
Date of cancellation
19 Dec 2022, 14:41
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
25 Nov 2022, 20:07
Date modified
19 Dec 2022, 14:42
Achizitii.md ID
21068244
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Date:
30 Nov 2022, 12:22
Question's name:
bugetul
Question:
Va rog sa revizuiti bugetul.
Answer (5 Dec 2022, 09:13):
Buna ziua! bugetul a fost creat in baza planului de achiziții anual cu evaluarea prețului de piața actual.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.