Public procurement
21068060
Serviciile de suport SI pentru gestiune a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2023
1
Enquiry period
with 24.11.2022 14:34
to 29.11.2022 15:00
to 29.11.2022 15:00
2
Bidding period
with 29.11.2022 15:00
to 05.12.2022 15:00
to 05.12.2022 15:00
3
Auction
06.12.2022 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
333 333 MDL
Period of clarifications:
24 Nov 2022, 14:34 - 29 Nov 2022, 15:00
Submission of proposals:
29 Nov 2022, 15:00 - 5 Dec 2022, 15:00
Auction start date:
6 Dec 2022, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Denumirea serviciilor
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2022
2.1.5 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.6 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.7 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc)
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DDoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de, nu mai mult de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2022
2.1.5 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.6 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.7 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc)
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DDoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de, nu mai mult de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
24 Nov 2022, 14:34
Estimated value (without VAT)
333 333 MDL
The minimum downward of the price
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21068060
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Contract period
1 Jan 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport SI pentru gestiune a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2023
CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini Management documentelor 2023 CNAS.semnat
Technical Specifications
Caietul de sarcini
24.11.22 14:34
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Management documentelor 2023 CNAS.semnat
Technical Specifications
Documentația standard
24.11.22 14:34
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Management documentelor 2023 CNAS
Technical Specifications
Documentația standard în Word
24.11.22 14:34
anunt_de_participare Menegement documentelor 2023 CNAS.semnat (1)
Technical Specifications
Anunț de participare
24.11.22 14:34
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
INFOSOFT-MAX S.R.L.
Normalized price:
300 000 MDL
Status:
Winner
Conform deciziei Grupului de lucru
15.12.22 15:21
Reason: Conform deciziei Grupului de lucru
Qualification documents
decizia-de-atribuire57manegementuldocumentelor2023cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsigned.pdf
ID: 94ee3bec-2f5e-4bc3-bc83-68c08559d091
Award Notification
15.12.22 15:21
srl,,infosoft-maxrrsemnat.pdf
ID: aef902e4-3ae1-4440-8260-d663d1706b2c
Award Notification
15.12.22 15:21
Documents provided with the proposal
5. formularul standard al duae.semnat.pdf
5. formularul standard al duae.semnat.pdf
ID: 06eb3613-dfbf-4125-8324-26e74935c033
Qualification documents
Date of download:
5.12.22 13:26
Opening date:
6.12.22 09:03
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: 0c124b04-709f-44c5-80e1-02e68333f6c9
Qualification documents
Date of download:
5.12.22 13:26
Opening date:
6.12.22 09:03
3. specificatii de pret.semnat.pdf
3. specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 417ffcec-e353-4304-aaa0-95b42019d98f
Qualification documents
Date of download:
5.12.22 13:25
Opening date:
6.12.22 09:03
4. specificatii tehnice.semnat.pdf
4. specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 4f86b1a3-c0e1-4aef-b546-6b197b7a100b
Qualification documents
Date of download:
5.12.22 13:26
Opening date:
6.12.22 09:03
6. certificat efectuare regulata a platii impozitelor.semnat.pdf
6. certificat efectuare regulata a platii impozitelor.semnat.pdf
ID: 908438d8-1dbd-4dfd-a99b-613eb7d28e7e
Qualification documents
Date of download:
5.12.22 13:26
Opening date:
6.12.22 09:03
7. declaratia privind lista principalelor prestari de servicii efectuate.semnat.pdf
7. declaratia privind lista principalelor prestari de servicii efectuate.semnat.pdf
ID: 9e0f4b57-da07-40d6-acd1-e071e8f4dd90
Qualification documents
Date of download:
5.12.22 13:25
Opening date:
6.12.22 09:03
1. cerere de participare.semnat.pdf
1. cerere de participare.semnat.pdf
ID: ce2c44b2-b743-4a77-94eb-fbcfdcd0e24a
Qualification documents
Date of download:
5.12.22 13:26
Opening date:
6.12.22 09:03
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK