Select the type of procedure
Commercial procurement
21067819
1
Enquiry period
with
21.11.2022 21:35
to 04.01.2023 10:00
to 04.01.2023 10:00
2
Bidding period
with
04.01.2023 10:00
to 23.01.2023 10:00
to 23.01.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
310 000 EUR
Period of clarifications:
21 Nov 2022, 21:35 - 4 Jan 2023, 10:00
Submission of proposals:
4 Jan 2023, 10:00 - 23 Jan 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziția de echipamente și servicii pentru crearea unui serviciu de transport public
intelligent în mun. Edineț
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, O.Cerempei 30
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Nov 2022, 21:35
Date modified
22 Nov 2022, 16:28
Achizitii.md ID
21067819
MTender ID
CPV
34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Echipamente si soft pentru monitorizarea si gestionarea a 8 unitati de transport public
Budget: 170000.0 EUR
Active
Lot nr. 3 - Ansamblu de semaforizare in 3 intersectii de strazi
Budget: 120000.0 EUR
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
legal form company_en.signed.pdf
legal form company_en.signed.pdf
Bidding Documents
-
22.11.22 11:40
annex iii_technical offer_21_11_2022.signed.pdf
annex iii_technical offer_21_11_2022.signed.pdf
Bidding Documents
-
22.11.22 11:40
financial identification form_en.signed.pdf
financial identification form_en.signed.pdf
Bidding Documents
-
22.11.22 11:40
instructions to tenderers_en_2.signed.pdf
instructions to tenderers_en_2.signed.pdf
Bidding Documents
-
22.11.22 11:40
annex iii_technical offer_21_11_2022_lot2.docx
Documents history
-
annex iii_technical offer_21_11_2022_lot2.docx
ID: 6d6ba54d-8beb-414c-9227-9443919f8444
Bidding Documents
-
annex iii_technical offer_21_11_2022.docx
ID: 6d6ba54d-8beb-414c-9227-9443919f8444
Bidding Documents
Bidding Documents
-
22.11.22 16:28
Echipamente si soft pentru monitorizarea si gestionarea a 8 unitati de transport public
Date:
22 Nov 2022, 12:20
Question's name:
Livrarea
Question:
buna ziua. va rugam sa indicat termen de livrare
Answer (22 Nov 2022, 17:45):
Termenul de livrare este mentionat in documentul Contract notice la fiecare lot separat.
Date:
5 Dec 2022, 10:03
Question's name:
Metode de plata
Question:
Buna ziua, nu este clar metodele de plata solicitate in unitatile de transport, ati specificat dorinta de micsorare a cozilor la intrare in transport, dar daca plata se efectueaza cu cardul bancar acesta deja creaza disconfort si cozi, nu ati vedea posibilitatea de vanzare a biletelor in afara transportului si compostarea acestora prin intermediul unui echipament specializat la efectuarea calatoriei de catre calator?
Answer (6 Dec 2022, 15:40):
u este specificat nimic in specificatiile tehnice referitor la eliminarea aşa numitor "cozi" deoarece în municipiul Edineţ nu este foarte mare aglomeratie in transportul public. Noi intenţionăm să creăm un sistem care va permite atât achitarea cu card bancar cât şi procurarea biletelor chiar în autobuz, deoarece reţeaua de autobuze nu este mare ( doar 6 rute) şi aceasta a fostt decis ca este cea mai oportună variantă. Conform anexei III-Technical specifications+ technical offer pentru lot II, descriere generala, se mentioneaza ca sistemul de ticketing, să ofere posibilitatea călătorilor să achite cel puțin: online, cash în transport ( monede ), cu cardul bancar în transport. Daca ofertantul propune o solutie tehnica care prevede si alte metode de plata, acestea nu trebuie sa includa costuri investitionale adaugatoare pentru beneficiar.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK