+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 21.11.2022 11:24
to 24.11.2022 16:00
2
Bidding period
with 24.11.2022 16:00
to 01.12.2022 17:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 187 500 MDL
Period of clarifications: 21 Nov 2022, 11:24 - 24 Nov 2022, 16:00
Submission of proposals: 24 Nov 2022, 16:00 - 1 Dec 2022, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

85 licențe

Versiunile desktop ale aplicațiilor Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint și OneNote, plus Access numai pentru PC

Versiuni web de Word, Excel și PowerPoint

O singură licență este pentru 5 telefoane, 5 tablete si 5 computere PC sau Mac ale aceluiași utilizator

Stocare și partajare a fișierelor cu un spațiu de stocare OneDrive

Utilizare SharePoint ca intranet la nivel de entitate, pentru a crea site-uri web prin intermediul cărora a se comunica rapid și eficient cu echipa.

Utilizare SharePoint ca pe un loc sigur pentru a stoca, a organiza, a partaja și a accesa informații de pe aproape orice dispozitiv.

Găzduire conferințe online si video pentru maximum 250 de persoane cu Microsoft Teams

Găzduire de întâlniri pentru maximum 10.000 de persoane cu Difuzarea întâlnirii Teams (Live Event)

Spațiu de lucru bazat pe chat pentru a se conecta cu ceilalți colaboratori sau colegi, cu Microsoft Teams

Politici de retenție, ștergere manuală și clasificare manuală a datelor

Număr maxim de utilizatori: nelimitat (același cont poate avea un număr nelimitat de licențe Enterprise E3)
Asistență telefonică și pe web non-stop
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
The contact person
Full name
Rodica Burdujan
Contact phone
022823591
Fax
---
Purchase data
Date created
21 Nov 2022, 11:24
Date modified
24 Nov 2022, 15:13
Achizitii.md ID
21067754
CPV
48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
24 Nov 2022, 15:13
Question's name:
Data de expirare
Question:
Va rog sa indicati data de expirare?
Answer (24 Nov 2022, 15:17):
28.12.2022
Date:
24 Nov 2022, 15:16
Question's name:
Anul trecut
Question:
Anul trecut ați procurat licențe simple sau NCE ?
Answer (24 Nov 2022, 15:20):
Anul trecut am procurat prelungirea licenței.
Date:
24 Nov 2022, 15:29
Question's name:
Factura fiscala
Question:
Va informam că Factura fiscala va fi în 2023, sunteți de acord ?
Answer (24 Nov 2022, 15:38):
Dat fiind faptul că livrarea va fi efectuata in luna decembrie 2022, conform Legii contabilitarii factura fiscala urmeaza a fi intocmita si prezentata la data livrării.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".