Select the type of procedure
Commercial procurement
21067576
1
Enquiry period
with
17.11.2022 13:32
to 28.11.2022 12:00
to 28.11.2022 12:00
2
Bidding period
with
28.11.2022 12:00
to 14.12.2022 18:00
to 14.12.2022 18:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
561 000 MDL
Period of clarifications:
17 Nov 2022, 13:32 - 28 Nov 2022, 12:00
Submission of proposals:
28 Nov 2022, 12:00 - 14 Dec 2022, 18:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Standarde de referință (European Pharmacopoeia Reference Standards_FC)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Nov 2022, 13:32
Date modified
23 Nov 2022, 9:35
Achizitii.md ID
21067576
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 178 - Ciprofloxacin hydrochloride for peak identification CRS
Budget: 3000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 14f35556-b3a5-4d46-8567-3d6c3a40bc3c
Bidding Documents
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 14f35556-b3a5-4d46-8567-3d6c3a40bc3c
Bidding Documents
Bidding Documents
-
23.11.22 09:35
Date:
22 Nov 2022, 10:39
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua, luind in cosideratie ca etapa de propunere a Ofertelor este pe 07/12/2022, dupa care urmeaza evaluarea ofertelor si asa mai departe. Noi suntem ingrijorati ca conform p.13 din Anuntul de participare - Termenul de valabilitate a Contractului - 31/12/2022, nu va fi posibil a onora obligatiunile Contarctuale. Pe de alta parte p. 12 spune ca Livrarea bunurilor va fi efectuata in termen de 45 zile lucratoare de la data inregistrarii Contractului la Trezorerie. Este confuza situatia, sau intuim ca sa produs o erorare in termenii de livrare. Multumim.
Answer (23 Nov 2022, 09:38):
Contractul de achiziție a standardelor este planificat a fi încheiat pentru anul 2023. Respectiv, livrarea bunurilor va fi efectuata in termen de 45 zile de la data înregistrării contractului la Trezoreria de Stat (2023)
În anunțul de participare a fost comisă o greșeală tehnică. Au fost operate modificări.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK