1
Enquiry period
with 14.11.2022 14:50
to 24.11.2022 08:00
2
Bidding period
with 24.11.2022 08:00
to 29.11.2022 08:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 944 125 MDL
Period of clarifications: 14 Nov 2022, 14:50 - 24 Nov 2022, 8:00
Submission of proposals: 24 Nov 2022, 8:00 - 29 Nov 2022, 8:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Îmbrăcăminte de uz profesional pentru iarnă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Web site
---
The contact person
Full name
Irina IVANOV
Contact phone
067880677
Purchase data
Date created
14 Nov 2022, 14:43
Date modified
14 Nov 2022, 16:19
Estimated value (without VAT)
944 125 MDL
Achizitii.md ID
21067311
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Contract period
1 Dec 2022 08:00 - 31 Dec 2022 08:00
List of positions
1)
Title
Îmbrăcăminte de uz profesional pentru iarnă „Jachetă și salopetă” CPV: 18100000-0 - Occupational clothing, special workwear and accessories
Quantity: 581.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
14.11.22 14:50
logo_agsv.png
Bidding Documents
Logo agsv
14.11.22 14:50
mărimele.xlsx
Bidding Documents
Mărime
14.11.22 14:50
DUAE
Bidding Documents
DUAE
14.11.22 14:50
anunț de participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
14.11.22 14:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC Handitehnica

Normalized price: 726 250 MDL
Status: Winner
Reason: În baza Deciziei Nr. 03D-66-23 din data de 27.01.2023 privind soluționarea contestației formulată de către SC ”Handitehnica” SRL, înregistrată la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor cu nr. 02/1130/22 la data de 30.12.2022, pe marginea procedurii de achiziție publică nr. MD-166849809784. Se admite contestația nr. 02/1130/22 din 30.12.2022, depusă de către SC ”Handitehnica” SRL, pe marginea rezultatelor desfășurării procedurii de achiziție publică nr. MD-166849809784 din 29.11.2022, privind achiziția „Îmbrăcăminte de uz profesional pentru iarnă”, inițiată de către Întreprinderea Municipală „Asociația de Gospodărire a Spațiilor Verzi”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

VOLTA SRL

Normalized price: 798 875 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Arta Zidarului

Normalized price: 799 456 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Îmbrăcăminte de uz profesional pentru iarnă
Date:
14 Nov 2022, 16:19
Question's name:
țesetura
Question:
Buna ziua. Țesetura de bază e necesar să fie cu imprigmant impermiabil???
Answer (15 Nov 2022, 11:21):
Buna ziua,țesetura de bază urmează să fie conform descrierii din Anuntul de participare.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications