1
Enquiry period
with 04.11.2022 15:03
to 15.11.2022 13:30
2
Bidding period
with 15.11.2022 13:30
to 28.11.2022 11:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 283 190 MDL
Period of clarifications: 4 Nov 2022, 15:03 - 15 Nov 2022, 13:30
Submission of proposals: 15 Nov 2022, 13:30 - 28 Nov 2022, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2023, fructe și legume, crupe pentru simestru I anul 2023.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Full name
Curea Cristina
Contact phone
078913550
Purchase data
Date created
4 Nov 2022, 15:03
Date modified
10 Nov 2022, 11:13
Achizitii.md ID
21066810
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
LOTUL 2 Paste făinoase
Budget: 114150.0 MDL
Active
LOTUL 3 Fructe și legume
Budget: 174200.0 MDL
Active
LOTUL 4 Castraveți murați
Budget: 16000.0 MDL
Active
LOTUL 5 Șold de găina
Budget: 260100.0 MDL
Active
LOTUL 6 Crenvuști
Budget: 113050.0 MDL
Active
LOTUL 7 Pește
Budget: 278190.0 MDL
Active
LOTUL 8 Produse lactate
Budget: 480000.0 MDL
Active
LOTUL 9 Cașcaval
Budget: 113000.0 MDL
Active
LOTUL 10 Unt
Budget: 195000.0 MDL
Active
LOTUL 11 Ouă
Budget: 144000.0 MDL
Active
LOTUL 12 Suc natural
Budget: 70200.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Bidding Documents
-
4.11.22 15:03
anuntu nr.2 modifical lotul unt.pdf anuntu nr.2 modifical lotul unt.pdf
Bidding Documents
-
7.11.22 11:50
caiet de sarcini produse alimentare modificat.docx
Bidding Documents
-
7.11.22 11:50
documentatia standart produse alimentare modificat.docx
Bidding Documents
-
7.11.22 11:50
anunt de participare modificat.docx
Bidding Documents
-
7.11.22 11:50
Date:
10 Nov 2022, 11:13
Question's name:
Termen la Contract
Question:
Vă rugăm să luați în considerare posibilitate de a micșora termen la Contract pînă la 3/6 luni de livrare a produselor, deoarece că azi nimeni nu știe ce o să fie în anul 2023. Deasemenea conform circularei MINISTERUL FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA nr. 13-09/94 din 14.04.2022 este posibilitate conform art.1, lit.f) Pentru produsele/serviciile alimentare, autoritatea contractantă poate încheia contracte cu un termen de valabilitate de până la trei luni.
Answer (10 Nov 2022, 11:20):
GRUPUL DE LUCRU A DECIS PUBLICARE PE UN TERMEN MAI MARE, PE PARCURS DACĂ VOR APĂREA SCHIMBĂRI LE VOM EFECTUA .
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.