Select the type of procedure
Commercial procurement
21066758
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
792 391 MDL
Period of clarifications:
4 Nov 2022, 11:11 - 11 Nov 2022, 10:00
Submission of proposals:
11 Nov 2022, 10:00 - 16 Nov 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparația Centrului de Plasament temporar pentru persoane în etate și cu dizabilități ”Casa Noastră”
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. 1 lit ¬_d.
Argumentare: au fost depuse numai oferte care prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depăşesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice;
Argumentare: au fost depuse numai oferte care prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depăşesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice;
Date of cancellation
17 Nov 2022, 14:52
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str-la M.Gorkii 13
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Nov 2022, 11:11
Date modified
17 Nov 2022, 14:53
Achizitii.md ID
21066758
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparația Centrului de Plasament temporar pentru persoane în etate și cu dizabilități ”Casa Noastră”
Budget: 792391.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK