Select the type of procedure
Commercial procurement
21066659
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
493 503,40 MDL
Period of clarifications:
3 Nov 2022, 12:32 - 15 Nov 2022, 11:30
Submission of proposals:
15 Nov 2022, 11:30 - 23 Nov 2022, 11:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Bunurile urmează a fi achiziționate în cadrul proiectului de finanțare externă și respectiv cad sub incidența Hotărârii Guvernului nr. 246/2010 ”Cu privire la modul de aplicare a facilităților fiscale și vamale aferente realizării proiectelor de asistență tehnică și investițională în derulare, care cad sub incidența tratatelor internaționale la care Republica Moldova este parte.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Autoritatea contractantă inițiază repetat procedura de achiziție pe loturi întru respectarea concurenței operatorilor economici
Date of cancellation
7 Nov 2022, 13:04
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Nov 2022, 12:32
Date modified
7 Nov 2022, 13:04
Achizitii.md ID
21066659
MTender ID
CPV
32200000-5 - Aparate de emisie pentru radiotelefonie, radiotelegrafie, radiodifuziune şi televiziune
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Sistem pentru prelucrarea obiectelor și relevarea urmelor papilare cu prafuri dactiloscopice
Budget: 493503.4 MDL
Cancelled
Date:
4 Nov 2022, 13:38
Question's name:
Divizare pe loturi
Question:
În anunțul de participare sunt grupate într-un singur lot bunuri complet diferite, care au fost indicate în caietul de sarcini. Din acest motiv, vă rugăm să realizați divizarea pe loturi a bunurilor conform art 39, al 2) din LP131/2015, pentru a permite participarea pe scară largă a operatorilor economici.
Answer (7 Nov 2022, 13:03):
Autoritatea contractantă inițiază repetat procedura de achiziție pe loturi întru respectarea concurenței operatorilor economici
Date:
4 Nov 2022, 15:00
Question's name:
Termen de livrare
Question:
În anunț de participare este indicat un termen fix de livrare, 20.12.2022. Acest termen nu este realizabil dacă luăm în considerare faptul că depunerea ofertelor e tocmai la 23 noiembrie+termenul de emitere a deciziei+ termenul legal de așteptare până la semnarea contractului, reiese că ne va rămâne aproximativ o săptămânpă pentru livrare , ceea ce reprezintă un termen exagerat de mic.
Vă rugăm să indicați un termen de livrare de cel puțin 30 de zile după semnarea contractului sau după intrarea acestuia în vigoare.
Answer (7 Nov 2022, 13:02):
Termenul de livrare este determinat de condițiile proiectului, care presupune obținerea și utilizarea bunurilor solicitate în activitatea de serviciu pe durata proiectului și în cadrul temporar al activităților planificate în Republica Moldova
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK