Select the type of procedure
Commercial procurement
21066565
1
Enquiry period
with
02.11.2022 09:04
to 04.11.2022 09:00
to 04.11.2022 09:00
2
Bidding period
with
04.11.2022 09:00
to 07.11.2022 10:00
to 07.11.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
52 958,33 MDL
Period of clarifications:
2 Nov 2022, 9:04 - 4 Nov 2022, 9:00
Submission of proposals:
4 Nov 2022, 9:00 - 7 Nov 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
îmbrăcăminte specială de lucru și accesorii pentru serviciul gospodăresc
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Nov 2022, 9:04
Date modified
2 Nov 2022, 13:16
Achizitii.md ID
21066565
MTender ID
CPV
18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Lot 2: Costum pentru serviciul gospodăresc (scurtă/giacă și pantaloni)
Budget: 27958.33 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot 3: Scurtă de iarnă pentru serviciul pază și serviciul gospodăresc
Budget: 13333.33 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Lot 1: Costum (pentru serviciul pază)
Date:
2 Nov 2022, 13:16
Question's name:
Cerințe prezentare mostre
Question:
Bună ziua!
Prezentarea mostrei în decurs de 2-3 zile de la data deschiderii procedurii se referă la: deschiderea ofertelor sau la atribuirea procedurii de achiziții?
Answer (2 Nov 2022, 13:20):
2 zile de la data deschiderii, deschiderea este pe data de 07.11.22... respectiv mostrele pot fi prezentate pînă la data de 10.11.2022 (inclusiv).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK