1
Enquiry period
with 27.10.2022 15:30
to 08.11.2022 16:00
2
Bidding period
with 08.11.2022 16:00
to 14.11.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 5 380 312,44 MDL
Period of clarifications: 27 Oct 2022, 15:30 - 8 Nov 2022, 16:00
Submission of proposals: 8 Nov 2022, 16:00 - 14 Nov 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

«Reparația str.Ștefan cel Mare (de la ”Casa Ofițerilor” pînă la str.N.Testemițeanu) mun.Bălți», conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
28 Oct 2022, 9:27
Estimated value (without VAT)
5 380 312,44 MDL
Achizitii.md ID
21066262
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ștefan cel Mare, mun.Bălți
Contract period
21 Nov 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
«Reparația str.Ștefan cel Mare (de la ”Casa Ofițerilor” pînă la str.N.Testemițeanu) mun.Bălți», conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
bap_nr_84_25.10.2022.semnat
Bidding Documents
Anunț de intenție PDF, semnat
27.10.22 15:30
declaratie_ro
Bidding Documents
declarație pentru cîștigător WORD
27.10.22 15:30
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declarație pentru cîștigător PDF
27.10.22 15:30
Caiet de sarcini - str. Stefan cel Mare
Bidding Documents
Formularul nr.1, caiet de sarcini WORD
27.10.22 15:30
Caiet de sarcini - str. Stefan cel Mare.semnat
Bidding Documents
Formularul nr.1, caiet de sarcini PDF, semnat
27.10.22 15:30
documentatia_standard_lucrari.semnat
Bidding Documents
Doc.standard PDF, semnat
27.10.22 15:30
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE WORD
27.10.22 15:30
formularul nr.5 str.Ștefan cel Mare.semnat
Bidding Documents
Formularul nr.5 PDF
27.10.22 15:30
Casa ofiterilor pina la str.Testemitianu - schita tehnica.semnat
Bidding Documents
schiță tehnică
27.10.22 15:30
Plan anual DGC - modificat.semnat
Bidding Documents
Plan anual DGC
27.10.22 15:30
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE PDF
27.10.22 15:30
Anunț de participare - str.Ștefan cel Mare.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare PDF, semnat
27.10.22 15:30
documentatia_standard_lucrari
Bidding Documents
Formulare, contract-model
27.10.22 15:30
formularul nr.5 str.Ștefan cel Mare
Bidding Documents
Formularul nr.5 WORD
27.10.22 15:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 5 376 918,43 MDL
Status: Winner
Reason: Contractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic IPS ”Corsag” SRL a prezentat oferta care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Documentele ce constituie oferta conțin semnătură electronica validă și sînt anexate pe SIA RSAP.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SA Drumuri Bălți

Normalized price: 5 850 955,56 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
«Reparația str.Ștefan cel Mare (de la ”Casa Ofițerilor” pînă la str.N.Testemițeanu) mun.Bălți», conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Date:
28 Oct 2022, 09:27
Question's name:
Termenul de prestare a serviciilor.
Question:
In luna decembrie 2022 temperaturile sunt foarte joase,este iarma.Ce calitate a drumului are sa fie.
Answer (2 Nov 2022, 09:34):
La executarea lucrărilor se va ține cont de normativele și prevederile legale în vigoare.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications