Status Cancelled
Estimated value without VAT 83 330 MDL
Period of clarifications: 26 Oct 2022, 10:22 - 27 Oct 2022, 11:00
Submission of proposals: 27 Oct 2022, 11:00 - 1 Nov 2022, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Soft-Soluţie pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM)

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Până la termenul limită – data 01.11.2022, ora 11:00, a depus oferta 1 (unu) ofertant:
- Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA.

În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83330,00; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate.

Ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. b) în corelare cu art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că nu a fost asigurat nivelul corespunzător al concurenței pe motiv că a participat un singur ofertant, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică privind achiziționarea Softului-Soluție pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM), Cod CPV 48517000-5, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1666768783468 din 26.10.2022 și organizarea unei proceduri de achiziții publice repetate.
Date of cancellation
16 Nov 2022, 12:21
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
26 Oct 2022, 10:22
Date modified
16 Nov 2022, 12:21
Achizitii.md ID
21066144
CPV
48510000-6 - Pachete software de comunicaţii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
26 Oct 2022, 16:00
Question's name:
Documentație
Question:
Buna ziua, pentru a fi mai usoara indeplinirea documentație și sa fie confom necesitatilor dumneavoastra
Answer (27 Oct 2022, 09:31):
Bună ziua. Întrebarea nu este clară, sau nu este finalizată.
Date:
27 Oct 2022, 09:38
Question's name:
Documentație
Question:
Buna ziua, pentru a fi mai ușoară îndeplinirea documentației necesare și a fi conformă specificațiilor autorității contractante, rugăm să ăuneți documentația in format Word
Answer (27 Oct 2022, 10:04):
https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=127989&lang=ro - accesati anexa nr. 1 din acest link. Se va deschide în word ” Anexa nr.1 la Ordinul ministrului finanţelor nr.115 din 15 septembrei 2021 DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii”. In acest document gasiti Anexele nr. 22 si 23 (Specificatii tehnice si de preț si le completati). Altă obțiune: link https://tender.gov.md/ro/content/acte-ministeriale-%C8%99i-departamentale; Aici gasiti: Ordinul ministrului finanţelor nr.115 din 15 septembrei 2021.
Date:
27 Oct 2022, 09:45
Question's name:
Cerinte tehnice, gestionare produs
Question:
Buna ziua, Va rugam frumos sa ne comunicati sub ce forma trebuie sa fie furnizat produsul: 1. Subscriptie sau perpetuala? 2. Cloud sau on-premise? Vreau sa remarc ca solutia in cloud este doar cu subscriptie. MUltumesc.
Answer (27 Oct 2022, 10:37):
1. Conform specificațiilor tehnice din anunțul de participare este indicat: Licență de model perpetual. 2. On-premise.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.