1
Enquiry period
with 19.10.2022 13:46
to 21.10.2022 14:00
2
Bidding period
with 21.10.2022 14:00
to 01.11.2022 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 39 704,16 MDL
Period of clarifications: 19 Oct 2022, 13:46 - 21 Oct 2022, 14:00
Submission of proposals: 21 Oct 2022, 14:00 - 1 Nov 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Accesorii de birou - rechizite de birou

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Web site
---
The contact person
Full name
Psenitchi Olesea
Contact phone
060666618
Purchase data
Date created
19 Oct 2022, 13:46
Date modified
20 Oct 2022, 9:57
Achizitii.md ID
21065782
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
specificații de preț_ accesorii birou.xlsx
Bidding Documents
Specificații de preț, conform Anexei nr. 1 la Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021 (anexa nr. 23)
19.10.22 13:46
specificații tehnice_ accesorii birou.xlsx
Technical Specifications
Specificații tehnice, conform Anexei nr. 1 la Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021 (anexa nr. 22)
19.10.22 13:46
anunt de participare_accesorii de birou.signed.pdf anunt de participare_accesorii de birou.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare privind achiziționarea accesoriilor de birou
19.10.22 13:46
Date:
20 Oct 2022, 09:57
Question's name:
intrebare
Question:
Agenda birou, pentru a.2023- ce culoare trebuie sa fie coperta?
Answer (20 Oct 2022, 10:29):
Orice culoare, dar toate de aceiași culoare, mulțumim
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.