1
Enquiry period
with 19.10.2022 08:02
to 31.10.2022 10:00
2
Bidding period
with 31.10.2022 10:00
to 03.11.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 132 270 MDL
Period of clarifications: 19 Oct 2022, 8:02 - 31 Oct 2022, 10:00
Submission of proposals: 31 Oct 2022, 10:00 - 3 Nov 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Anuntului de participare și Caietul de sarcini anexat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Jora Vitalie
Contact phone
+37367455531
Purchase data
Date created
Date modified
26 Oct 2022, 9:54
Estimated value (without VAT)
132 270 MDL
Achizitii.md ID
21065760
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IP ODA
Contract period
4 Nov 2022 02:00 - 30 Nov 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de creare a E-portalului (a paginii web) CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
2)
Title
Servicii de creare a ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini
Eligibility Criteria
Caiet de sarcinu
19.10.22 08:02
Anunț
tenderNotice
Anunt
19.10.22 08:02
HEGO-clarificări
Clarification of Tender Documents
Clarificări
26.10.22 09:54

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Indrivo

Normalized price: 130 520 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de creare a Business E-portalului HEGO și Ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO, în cadrul proiectului HEGO – Plante pentru creștere economică BSB -987
Date:
21 Oct 2022, 22:25
Question's name:
Concretizari
Question:
Mentenanța Business E-portalului HEGO, pe durata de 36 lui de la lansare, conform cerințelor stabilite de proiectul HEGO Care sunt aceste cerinte ? Pagina web a Business E-portalului HEGO trebuie să fie structurată și reprezentativă conform scopului proiectului HEGO Pagina web trebuie să fie conform scopului proiectului HEGO. asta cum ? Operatorul economic responsabil de crearea E-portalului HEGO, la solicitarea I.P. ODA și recomandările partenerilor de proiect, va opera modificările solicitate, în termeni rezonabili, pe o durată de 36 de luni de la semnarea actului de predare-primire a Business E-portalului HEGO. Dezvoltatorul va fi obligat pe perioada a 3 ani sa opereze modificari, la solicitarea Beneficiarului ? E-portalul va fi asigurat cu un grad înalt de securitate, ..., cât şi a introducerii de informații eronate în mod întâmplător sau intenționat Cum Dezvoltatorul site-ului poate asigura introducerea informatiei veridice ? Autentificarea și autorizarea informației Cum vedeti realizarea acestei solicitari ? Procesul de testare se va efectua conform Planului de testare care este planul ? Toate lucrările necesare pentru interconectarea în infrastructura existentă a I.P. ODA vor fi îndeplinite din contul Furnizorului. In ce consta interconectarea ? Sarcina tehnica ? ... "ajustarea acestuia în caz de modificare a cadrului normativ-juridic." De cate ori se va modifica cadrul legal, de atatea ori urmeaza sa fie facute modificari ? Aceasta s-ar include in notiunea de "mentenanta" ? Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor; Care sunt criteriile minime ? Ce presupune "profilul comercial" ? Ce presupune in conceptia dvs "“Harta interactivă"? Care sunt functionalitatile acesteia ? "Ofertă comercială" - componentele acesteia ? Interacțiunile între utilizatorii înregistrați. - detalizati va rog Formularul pentru crearea profilului comercial al utilizatorului va fi creat de compania prestatoare de servicii în baza modelului pregătit de I.P. ODA. Oferiti mai multe detalii, nu e clar ce presupune formularul Mentenanța Business E-portalului HEGO pe o durată de minimum 36 luni din data semnării actului de predare-primire a serviciilor prestate. Ce presupune mentenanta ? GHIDUL DE UTILIZARE Ghidul va descrie detaliat grupurile țintă ale Proiectului HEGO Dezvoltatorul platformei e obligat sa descrie grupul tinta ??? Validarea instalării aplicației eportalului pe telefon sau computer Asta ar presupune elaborarea unei aplicatii ?
Answer (26 Oct 2022, 08:10):
Mentenanța va fi efectuată în conformitate cu pct. F din caietul de sarcini: F. Mentenanță și consultanță tehnică După semnarea actului de predare-primire, va fi asigurată asistența tehnică și garanția pe parcursul perioadei de 36 luni, conform cerințelor de proiect. 1) Furnizorul trebuie să fie disponibil pentru recepționarea şi soluționarea cererilor de suport în regim de 8/5 (8 ore pe zi, 5 zile lucrătoare) 08.00 - 17.00, ora Chișinăului. 2) Mentenanța trebuie să fie asigurată prin respectarea următorului nivel de deservire:  Deservirea Critică - 8/5, timp de reacție - 1 oră, timp de răspuns - 2 ore, timpul de remediere - 3 ore.  Deservirea Standard - 8/5. Timpul de reacție trebuie să fie < 4 ore după înregistrarea cererilor de suport. Timpul de răspuns (timpul minim pentru prezentarea unui scenariu de remediere a incidentului) nu trebuie să depășească 2 zile lucrătoare. 5.2.2. Pentru comunicarea cu furnizorul şi înregistrarea cererilor de suport (service desk) în contractul de deservire vor fi indicate: a) Numărul unic de telefon şi fax al serviciului de suport; b) Lista persoanelor responsabile pe tip de incident şi telefoanele de contact ale acestora; c) Adresa de poştă electronică unică pentru expedierea cererilor de suport şi/sau adresa web interfeţei serviciului de asistenţă (service desk); d) Conectarea la forumul producătorului privind suportul tehnic, după caz; e) Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor; f) Lista de contacte pentru adresările directe la producători.
Servicii de creare a Business E-portalului HEGO și Ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO, în cadrul proiectului HEGO – Plante pentru creștere economică BSB -987
Date:
21 Oct 2022, 22:28
Question's name:
CONCRETIZARI
Question:
&lt;br&gt;Mentenanța Business E-portalului HEGO, pe durata de 36 lui de la lansare, conform cerințelor stabilite de proiectul HEGO &lt;br&gt;Care sunt aceste cerinte ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Pagina web a Business E-portalului HEGO trebuie să fie structurată și reprezentativă conformscopului proiectului HEGO &lt;br&gt;Pagina web trebuie să fie conform scopului proiectului HEGO. asta cum ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Operatorul economic responsabil de crearea E-portalului HEGO, la solicitarea I.P. ODA și recomandările partenerilor de proiect, va opera modificările solicitate, în termeni rezonabili, pe o durată de 36 de luni de la semnarea actului de predare-primire a Business E-portalului HEGO. &lt;br&gt;Dezvoltatorul va fi obligat pe perioada a 3 ani sa opereze modificari, la solicitarea Beneficiarului ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;E-portalul va fi asigurat cu un grad înalt de securitate, ..., cât şi a introducerii de informații eronate în mod întâmplător sau intenționat &lt;br&gt;Cum Dezvoltatorul site-ului poate asigura introducerea informatiei veridice ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Autentificarea și autorizarea informației &lt;br&gt;Cum vedeti realizarea acestei solicitari ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Procesul de testare se va efectua conform Planului de testare &lt;br&gt;care este planul ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Toate lucrările necesare pentru interconectarea în infrastructura existentă a I.P. ODA vor fi îndeplinite din contul Furnizorului. &lt;br&gt;In ce consta interconectarea ? &lt;br&gt;Sarcina tehnica ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;... &quot;ajustarea acestuia în caz de modificare a cadrului normativ-juridic.&quot; &lt;br&gt;De cate ori se va modifica cadrul legal, de atatea ori urmeaza sa fie facute modificari ? &lt;br&gt;Aceasta s-ar include in notiunea de &quot;mentenanta&quot; ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor; &lt;br&gt;Care sunt criteriile minime ? &lt;br&gt; &lt;br&gt;&lt;br&gt;Ce presupune &quot;profilul comercial&quot; ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Ce presupune in conceptia dvs &quot;“Harta interactivă&quot;? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Care sunt functionalitatile acesteia ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;&quot;Ofertă comercială&quot; - componentele acesteia ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Interacțiunile între utilizatorii înregistrați. - detalizati va rog &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Formularul pentru crearea profilului comercial al utilizatorului va fi creat de compania prestatoare de servicii în baza modelului pregătit de I.P. ODA. &lt;br&gt;Oferiti mai multe detalii, nu e clar ce presupune formularul &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Mentenanța Business E-portalului HEGO pe o durată de minimum 36 luni din data semnării actului de predare-primire a serviciilor prestate. &lt;br&gt;Ce presupune mentenanta ? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt; &lt;br&gt;GHIDUL DE UTILIZARE &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Ghidul va descrie detaliat grupurile țintă ale Proiectului HEGO &lt;br&gt;Dezvoltatorul platformei e obligat sa descrie grupul tinta ??? &lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;br&gt;Validarea instalării aplicației eportalului pe telefon sau computer &lt;br&gt;Asta ar presupune elaborarea unei aplicatii ?
Answer (26 Oct 2022, 08:14):
Răspunsurile le găsiți anexate în SIA RSAP
Servicii de creare a Business E-portalului HEGO și Ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO, în cadrul proiectului HEGO – Plante pentru creștere economică BSB -987
Date:
21 Oct 2022, 22:41
Question's name:
???
Question:
prea putine informatii concrete, specificari expres. multe necunoscute si toate variabile. informati toata urmeaza sa fie permenent livrata in 2 limbi ?!
Answer (26 Oct 2022, 08:15):
Răspunsurile le găsiți anexate în SIA RSAP
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications