Status Cancelled
Estimated value without VAT 6 250 000 MDL
Period of clarifications: 18 Oct 2022, 11:14 - 28 Oct 2022, 10:00
Submission of proposals: 28 Oct 2022, 10:00 - 22 Nov 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Panouri interactive pentru instituțiile de învățământ din municipiul Chișinău
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform deciziei ANSC nr.03D-808-22 din 02.12.2022 procedura de achiziție se anulează
Date of cancellation
6 Dec 2022, 9:31
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Pavaloi
Contact phone
022233063
Purchase data
Date created
18 Oct 2022, 11:14
Date modified
6 Dec 2022, 9:41
Achizitii.md ID
21065686
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
18 Oct 2022, 15:05
Question's name:
SO pentru Panoul Interactiv; SO Android - SO Windows?
Question:
Clarificati va rog in ce mod să fie asigurată de către Panoul Interactiv compatibilitatea între SO Android și SO Windous având integrat în PI doar un singur microcompiuter cu SO Android: (”Sa includa microcomputer cu RAM 4GB, ROM 64GB, SO Android cel putin v.8.0 integrat”), cu cerința respectivă (”Compatibilitate cu: Windows, Android, Macintosh OS X”). Pentru respectiva solicitare trebuie ca PI să includă un minicalculator cu SO Android și altul cu SO Windos racordate respectiv prin interfață comună – și doar atunci acestea se pot recunoaște reciproc
Answer (18 Oct 2022, 15:30):
Bună ziua! Panoul interactiv trebuie să includă microcomputer cu RAM 4GB, ROM 64 GB, SO Android cel puțin v.8.0. integrat. Totodată, panoul trebuie să fie compatibil cu SO Windows, Android, Macintosh OS X pentru a putea conecta la acesta computere care lucrează pe baza acestor sisteme de operare.
Date:
19 Oct 2022, 14:30
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In lista documentelor obligatorii ati solicitat pct. 14 - Informatii privind asocierea, pct.16 - Lista subcontractantilor, pct.17. - Angajamet tert sustinator financiar si pct.18 - Declaratie tert sustinator financiar. Va rugam la colonita Obligativitate sa adugati si cuvintul La solicitare, pentru companiile care o sa participe singure, fara asociati. Multumim anticipat.
Answer (19 Oct 2022, 14:47):
Bună ziua! În pct. 5A.1 al cap. V din DUAE, este menționat faptul că Operatorul economic este în măsură să furnizeze în Sistemul informaţional automatizat ,,Registrul de stat al achiziţiilor publice” sau prin mijloace electronice, sau dacă e cazul, pe suport de hârtie autorității contractante: formularele, certificatele, avizele și alte documente indicate de către autoritatea în anunțul de participare și în documentația de atribuire, în termen de 3 zile de la solicitare. Deci pentru calificarea operatorului economic și desemnarea ca cîștigător a procedurii de achiziție este obligatorie prezentarea tuturor actelor solicitate în anunțul de participare, fie încărcate în SIARSAP la deschiderea ofertelor, fie solicitate ulterior. Obligatorii la deschidere sunt Specificațiile tehnice; Specificațiile de preț; Cererea de participare; Declarația de valabilitate a ofertelor și Garanția Bancară... O zi bună!
Date:
21 Oct 2022, 10:25
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare
Question:
Cererea dumneavoastră include următoarele condiții: Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: 10.12.2022 Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2022, 10:00 - 22 nov 2022, 10:00 Este nevoie de cel puțin 3-5 zile, în cel mai bun caz, pentru a evalua propunerile și a le aproba. Plus cele 10 zile necesare pentru o eventuală contestare a deciziei dumneavoastră. Și încă minimum 2 zile pentru a confirma contractul cu Trezoreria. Prin urmare, procesul de achiziție și contractare va dura cel puțin 15-17 zile. Dacă data de depunere a ofertelor este 22 noiembrie, decizia finală poate fi, în cel mai bun caz, pe 10 decembrie, dată la care expiră termenul de livrare. Intenționați să achiziționați 125 de panouri interactive. Se știe că toate aceste dispozitive sunt fabricate în China. Există un termen limită de producție și un termen limită de livrare din China, adaptat la situația logistică actuală - minimum 60 de zilei. În cazul în care această cantitate nu se află în stoc, este imposibil să se îndeplinească cerințele specificate în ofertă. Vă rugăm să faceți modificări.
Answer (28 Oct 2022, 09:44):
Bună ziua! Din motiv că nu dispunem de timp suficient, și pentru că este sfîrșit de an bugetar, pentru a reuși executarea contractului pînă la finele anului, autoritatea contractantă nu poate prelungi termenul de livrare a bunurilor...
Date:
28 Oct 2022, 08:46
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
1. Pentru calcularea lucrărilor de instalare a sistemelor, vă rugăm să indicați locația instalațiilor, instituții de învățământ specifice unde va fi livrarea. 2. Explicați necesitatea unui sistem pentru o instituție de învățământ de două camere video (una în panou si una în soundbar conform caietul de sarcini) pentru videoconferințe integrate in panou interactiv. 3. Explicați necesitatea Hi-Fi soundbar cu 2x20 w dacă fiecare panou are propriile difuzoare de 10-15w .
Answer (28 Oct 2022, 09:54):
Bună ziua! Instituțiile de învătămînt sunt din or. Chișinău. În caietul de sarcini nu a fost solicitat ca panoul în sine să fie dotat cu difuzoare...
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.