1
Enquiry period
with 07.10.2022 14:50
to 12.10.2022 09:00
2
Bidding period
with 12.10.2022 09:00
to 18.10.2022 09:00
3
Auction
with 19.10.2022 14:00
to 19.10.2022 15:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 474 000 MDL
Period of clarifications: 7 Oct 2022, 14:50 - 12 Oct 2022, 9:00
Submission of proposals: 12 Oct 2022, 9:00 - 18 Oct 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse parafarmaceutice - 2022 (3)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
7 Oct 2022, 14:50
Date modified
10 Oct 2022, 13:35
Achizitii.md ID
21065285
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
9.declaratie (new 24.11.20).doc
Bidding Documents
-
7.10.22 14:50
8.duae (new 26.11.20).doc
Bidding Documents
-
7.10.22 14:50
7.doc. standard new 21065285.docx
Bidding Documents
-
7.10.22 14:50
Date:
10 Oct 2022, 13:35
Question's name:
Anunt de participare. Metoda și condițiile de plată: – Prin transfer, în termen de 90 zile, după prezentarea facturii
Question:
Solicitam micsorare termenului de plată pina la 30 de zile.
Answer (10 Oct 2022, 13:43):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Date:
10 Oct 2022, 13:47
Question's name:
Anunt de participare. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: la comandă, după necesități, în decurs de 24 ore, pe parcursul anului 2022
Question:
Solicitam modificarea termenului de livrare pina la 20 de zile, care este un termen adecvat, comod si rational pentru toti OE. Cea mai buna solutie va fi livrare prin transe (una sau doua), care va asigura ca toate cantitatile contractate pentru fiecare LOT va fi realizate pe marginea contractului incheiat.
Answer (10 Oct 2022, 13:48):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Date:
10 Oct 2022, 14:02
Question's name:
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Question:
Se pare că răspunsurile la toate solicitările sunt generate de un bot, care nu poate înțelege esența întrebărilor și nu poate găsi o cale pentru o soluție reciproc avantajoasă. În caz contrar, vă rugăm să dați un semn că toate aceste răspunsuri nu au fost generate de mașină. În licitația sunt punctele, care sunt convenabile doar pentru autoritatea contractantă. Termene scurte de livrare (24 de ore de la data solicitării) și termene foarte lungi de plată (90 de zile) și nicio garanție că toate bunurile vor fi achiziționate. Vă rugăm să optimizați aceste condiții conform propunerilor făcute mai sus.
Answer (10 Oct 2022, 14:12):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Solicităm să vă conformați cerințelor indicate în documentație, ce au fost intocmite în conformitate cu necesitățile instituției.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.