Select the type of procedure
Commercial procurement
21065156
1
Enquiry period
with
06.10.2022 09:05
to 11.10.2022 16:00
to 11.10.2022 16:00
2
Bidding period
with
11.10.2022 16:00
to 14.10.2022 17:00
to 14.10.2022 17:00
3
Auction
with
17.10.2022 12:00
to 17.10.2022 14:56
to 17.10.2022 14:56
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
358 914,37 MDL
Period of clarifications:
6 Oct 2022, 9:05 - 11 Oct 2022, 16:00
Submission of proposals:
11 Oct 2022, 16:00 - 14 Oct 2022, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați:
DDP - Franco destinație vămuit, Incoterms 2020.
- Pentru toate loturile, cu excepția lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 35 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
Termenul de valabilitate a contractului: 01.11.2022-31.01.2023 pentru Lot nr. 2-9, 11-12.
01.01.2023-31.01.2023 pentru Lot nr. 10 și 13.
DDP - Franco destinație vămuit, Incoterms 2020.
- Pentru toate loturile, cu excepția lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 35 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
Termenul de valabilitate a contractului: 01.11.2022-31.01.2023 pentru Lot nr. 2-9, 11-12.
01.01.2023-31.01.2023 pentru Lot nr. 10 și 13.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Oct 2022, 9:05
Date modified
6 Oct 2022, 9:05
Achizitii.md ID
21065156
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul 12
Produse alimentare pentru pacienții cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare
Budget: 109572.39 MDL
Active
Lotul 13 Lapte pentru salariați care activează în condiții nocive de muncă
Budget: 1190.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentația standard aprob. prin ord. mf nr. 115 din 15.09.2021iv.docx
Bidding Documents
-
6.10.22 09:05
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK