Select the type of procedure
Commercial procurement
21064910
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
806 357,83 MDL
Period of clarifications:
3 Oct 2022, 15:49 - 13 Oct 2022, 16:00
Submission of proposals:
13 Oct 2022, 16:00 - 18 Oct 2022, 15:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Cartușe, piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale pentru necesitățile Trimestrul III
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Anularea procedurii de achiziție publică privind achiziționarea Cartușelor, pieselor și consumabilelor pentru imprimante și copiatoare multifuncționale pentru necesitățile Trimestrul III, a survenit în urma evaluării documentației de atribuire pentru Lotul I, și anume prezentarea de către operatorul economic ,,AURMILION” S.R.L., a Formular (DUAE) - Documentul unic de achiziții european de tip vechi, și pentru Lotul II nu a fost depusă nici o ofertă.
Date of cancellation
11 Nov 2022, 8:41
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Oct 2022, 15:49
Date modified
11 Nov 2022, 8:42
Achizitii.md ID
21064910
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de reîncărcare, regenerare ( reparație) a cartușelor
Budget: 10000.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 2 - Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale
Budget: 796357.83 MDL
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK