Status Cancelled
Estimated value without VAT 806 357,83 MDL
Period of clarifications: 3 Oct 2022, 15:49 - 13 Oct 2022, 16:00
Submission of proposals: 13 Oct 2022, 16:00 - 18 Oct 2022, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Cartușe, piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale pentru necesitățile Trimestrul III

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Anularea procedurii de achiziție publică privind achiziționarea Cartușelor, pieselor și consumabilelor pentru imprimante și copiatoare multifuncționale pentru necesitățile Trimestrul III, a survenit în urma evaluării documentației de atribuire pentru Lotul I, și anume prezentarea de către operatorul economic ,,AURMILION” S.R.L., a Formular (DUAE) - Documentul unic de achiziții european de tip vechi, și pentru Lotul II nu a fost depusă nici o ofertă.
Date of cancellation
11 Nov 2022, 8:41
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Sofia Curmei
Contact phone
82-33-93
Purchase data
Date created
3 Oct 2022, 15:49
Date modified
11 Nov 2022, 8:42
Achizitii.md ID
21064910
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.