Select the type of procedure
Commercial procurement
21064903
1
Enquiry period
with
03.10.2022 15:07
to 08.10.2022 08:30
to 08.10.2022 08:30
2
Bidding period
with
08.10.2022 08:30
to 11.10.2022 10:00
to 11.10.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
990 000 MDL
Period of clarifications:
3 Oct 2022, 15:07 - 8 Oct 2022, 8:30
Submission of proposals:
8 Oct 2022, 8:30 - 11 Oct 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de reparatie acoperisului la IET nr.149;
Lucrari de reparatie acoperisului la IET nr.177;
Lucrari de reparatie acoperisului la IET nr.177.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Oct 2022, 15:07
Date modified
3 Oct 2022, 16:16
Achizitii.md ID
21064903
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 3 - Lucrari de reparatie acoperisului la Gimnaziu „Steliana Grama”.
Budget: 330000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări
3.10.22 15:07
anunt de participare.semnat (7).pdf
anunt de participare.semnat (7).pdf
Bidding Documents
-ANUNȚ DE PARTICIPARE, INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE
3.10.22 15:07
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-
DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
3.10.22 15:07
Date:
3 Oct 2022, 16:16
Question's name:
Clarificare
Question:
Autoritatea Contractanta solicita:
1.Realizarea unei cifre medii de afaceri în ultimii 3 ani de activitate
Obligatoriu
2. Rapoartele financiare înregistrate pe ultimii trei ani de activitate.
Intrebare: In cazul in care compania este inregistrata in anul 2021, dar are o cifra de afaceri pentru anul 2021, care ar acoperi ca medie suma bugetului prezentei proceduri de achizitie pentru toti 3 ani. Deasemenea compania are proiecte finalizate in anul 2022, care depaseste cu mult suma bugetului dat. Deci compania va fi acceptata la procedura ori este neaparat sa fie in asociere ori sustinuta de tert? Rapoarte financiare neaparat pentru 3 ani ori este suficient pentru anul 2021, in cazul in care cifra medie pu 3 ani depaseste suma bugetului prezentei proceduri?
Answer (4 Oct 2022, 08:00):
Buna ziua, da este suficient anul 2021
Date:
6 Oct 2022, 20:03
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
Garantia pentru oferta 1% cu TVA sau fara TVA?
Answer (7 Oct 2022, 08:05):
Garanția pentru ofertă 1% fără TVA , de bună execuție 5% cu TVA din suma contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK