1
Enquiry period
with 03.10.2022 11:56
to 14.10.2022 14:59
2
Bidding period
with 14.10.2022 14:59
to 18.10.2022 14:59
3
Auction
with 19.10.2022 15:14
to 19.10.2022 15:28
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 319 200 MDL
Period of clarifications: 3 Oct 2022, 11:56 - 14 Oct 2022, 14:59
Submission of proposals: 14 Oct 2022, 14:59 - 18 Oct 2022, 14:59
Auction start date: 19 Oct 2022, 15:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Videoproiector cu raport 4:3, 16:9, 16:10, rezoluție nativă XGA (1024х768). Flux luminos de la 3000 lm, minim 5000 ore (10000 Eco). Raportul de proiectare 1.48-1,77:1
Distanță focală: max. 20,28mm
Tehnologie: RGB liquid shutter projection system (3LCD)
Alimentare: 100-240 V ±10%, 50/60 Hz
1 x VGA,1 x USB tip A,1 x USB tip B,1 x HDMI In
Zgomot acustic în regimul Eco maximum 30 dB,
Masa. 2,5kg, cu boxa audio. Termen de garanție 24 luni.
Telecomandă cu elemente galvanice.
Suport de agățare reglabil, din metal. Cabluri HDMA 10/15m, cablu PowerCord PC220V/ 10m/15 cu extensie si și canal de plastic pentru cabluri.
Termen de garanție minim 24 luni.
Montarea si livrarea - din contul ofertantului.
Tablă electronica interactivă tehnologie infrared, raport 16:10. Parametrii minimi ai suprafeței active: diagonala 88”, lungime 206 cm, lățimea 132 cm. Rezoluția suprafetei 32000х32000 linii/inci. Interfața: USB 2.0
Susținerea scrierii cu degetul, markere fara elemente galvanice și cu orice alt obiect. Permite 6 atingeri concomitente, cu funcția MultiTouch. Permite fixarea obiectelor magnetice pe suprafața tablei. Suprafața de lucru dură, rezistentă la zgârâieturi, mată, antireflexivă. Menținerea performanței de lucru în caz de deteriorare parțială a suprafeței. Adaptarea scrierii pentru dreptaci și stângaci.
Soft propriu cu galerie de tabele, grafice, imagini, scheme; susținerea inserării imaginilor/materialelor importate din exterior; creare de materiale proprii cu salvarea și completarea galeriei la dorință; recunoașterea scrisului de mână a textului în orice limbă, a formulelor matematice și a figurilor geometrice inclusiv a trapezului. Moduri de lucru recunoscute și susținute: Office - cu inserarea directă în documentele Office a imaginilor proprii sau importate, a adnotărilor de mână și de tipar, a desenelor de mână; Straturi - minim 6 straturi de lucru pe pagina de lucru generată de softul tablei. Adnotare pe suprafața de lucru în afara spațiilor de lucru creat de softul tablei, cu salvarea acestora în galeria tablei sauu pe memorie externă. Recunosterea și susținerea formatului PDF - conversia documetelor PDF în formatul propriu al softului tablei și procedura inversă după completările personale cu crearea documentelor de lucru proprii fiecărui utilizator. Crearea și salvarea propriilor bare de lucru cu instrumente.
Compatibilitate: Windows
Greutate până la 28 kg.
Suport de montare pe perete. Stilouri minim 4 bucăți. Cablu de conexiune la calculator de
minim 4m. Ghid de utilizare în limba română.
Termen de garanție minim 36 luni.
Livrarea si montarea – din contul ofertantului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD - 4319, MOLDOVA, Căuşeni, s.Hagimus, str.Stefan cel Mare 138
Web site
---
The contact person
Full name
Iepure Anatolie
Contact phone
024358236
Purchase data
Date created
30 Sep 2022, 10:52
Date modified
12 Oct 2022, 14:59
Estimated value (without VAT)
319 200 MDL
The minimum downward of the price
3 192 MDL
Achizitii.md ID
21064793
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD - 4319, MOLDOVA, Căuşeni, s.Hagimus, str.Stefan cel Mare 138
Contract period
28 Oct 2022 11:31 - 31 Dec 2022 11:49
List of positions
1)
Title
Set de tabla CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 16.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
3.10.22 11:56
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini.pdf
3.10.22 11:56
documentația standart.pdf documentația standart.pdf
Bidding Documents
documentația standart.pdf
3.10.22 11:56
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
anunț de participare.pdf
12.10.22 14:59
Lot documents
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
3.10.22 11:56

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VEC" SRL

Normalized price: 257 040 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Didact Vega

Normalized price: 304 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Savexol SRL

Normalized price: 319 200 MDL
Status: Winner
Reason: Specificația tehnică corespunde cu caietul de sarcini
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications