Public procurement
21064593
Tavă cu capac din oțel inoxidabil
1
Enquiry period
with 27.09.2022 18:13
to 28.09.2022 18:30
to 28.09.2022 18:30
2
Bidding period
with 28.09.2022 18:30
to 03.10.2022 19:00
to 03.10.2022 19:00
3
Auction
with 04.10.2022 15:00
to 04.10.2022 15:09
to 04.10.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
23 333 MDL
Period of clarifications:
27 Sep 2022, 18:13 - 28 Sep 2022, 18:30
Submission of proposals:
28 Sep 2022, 18:30 - 3 Oct 2022, 19:00
Auction start date:
4 Oct 2022, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Tavă cu capac din oțel inoxidabil 18/10 (AISI 304) - rezistent la umeditate sporită, pete și temperaturi înalte.
Material: oțel inoxidabil 18/10
Dimensiuni pe exterior:
Lățimea minim 32 cm;
Lungimea minim 35 cm;
Înălțimea minim 6 cm.
Grosimea minim 0,6 mm;
Ușor de întreținut (fără incrustări pe suprafață);
Rezistentă pentru utilizarea în mașina de spălat;
Fără efecte negative în urmă spălării cu detergenți;
Garanţie minim 2 ani.
Livrarea se va efectua cu transportul vînzătorului la Secția alimentară, str. Vasile Lupu 37, mun. Chişinău., cu documentele de însoțire conform cerințelor HG nr. 1068/2000. La livrare furnizorul prezintă certificat de garanție la exploatare în condiții normale – minim 2 ani. În cazul depistării necorespunderii calității (inclusiv coroziuni, deteriorare), în perioada de garanție a bunurilor, operatorul economic va examina cauzele și va facilita procesul de înlăturare a deficienței sau înlocuirea bunurilor. Ofertanţii pentru prezenta poziţie vor prezenta mostra însoțită cu dovezi documentare, ce atestă conformitatea bunurilor cu specificațiile tehnice solicitate, în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Termen de livrare: în termen de 60 zile lucrătoare de la întregistrarea contractului la Trezoreria de Stat.
Material: oțel inoxidabil 18/10
Dimensiuni pe exterior:
Lățimea minim 32 cm;
Lungimea minim 35 cm;
Înălțimea minim 6 cm.
Grosimea minim 0,6 mm;
Ușor de întreținut (fără incrustări pe suprafață);
Rezistentă pentru utilizarea în mașina de spălat;
Fără efecte negative în urmă spălării cu detergenți;
Garanţie minim 2 ani.
Livrarea se va efectua cu transportul vînzătorului la Secția alimentară, str. Vasile Lupu 37, mun. Chişinău., cu documentele de însoțire conform cerințelor HG nr. 1068/2000. La livrare furnizorul prezintă certificat de garanție la exploatare în condiții normale – minim 2 ani. În cazul depistării necorespunderii calității (inclusiv coroziuni, deteriorare), în perioada de garanție a bunurilor, operatorul economic va examina cauzele și va facilita procesul de înlăturare a deficienței sau înlocuirea bunurilor. Ofertanţii pentru prezenta poziţie vor prezenta mostra însoțită cu dovezi documentare, ce atestă conformitatea bunurilor cu specificațiile tehnice solicitate, în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Termen de livrare: în termen de 60 zile lucrătoare de la întregistrarea contractului la Trezoreria de Stat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Sep 2022, 18:07
Date modified
27 Sep 2022, 18:13
Estimated value (without VAT)
23 333 MDL
The minimum downward of the price
93,33 MDL
Achizitii.md ID
21064593
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
10 Oct 2022 18:00 - 23 Dec 2022 18:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 80.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
27.09.22 18:13
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
2
Participant(s) name(s):
Aquaprof
Normalized price:
29 200 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
certificat cont bancar - aquaprof srl.semnat.pdf
certificat cont bancar - aquaprof srl.semnat.pdf
ID: 65b798d1-f83e-43c2-bf08-70a990c5a572
Eligibility documents
Date of download:
3.10.22 08:48
Opening date:
4.10.22 15:09
certificat de inregistrare aquaprof srl.semnat.pdf
certificat de inregistrare aquaprof srl.semnat.pdf
ID: afb3b9f4-852b-4c61-874a-331ee0426b81
Eligibility documents
Date of download:
3.10.22 08:48
Opening date:
4.10.22 15:09
certificat lipsa datorii 29.09-14.10.2022 aquaprof.semnat.pdf
certificat lipsa datorii 29.09-14.10.2022 aquaprof.semnat.pdf
ID: c295e539-6412-4081-af73-ecba6a6240bc
Eligibility documents
Date of download:
3.10.22 08:49
Opening date:
4.10.22 15:09
extras aquaprof srl.semnat.pdf
extras aquaprof srl.semnat.pdf
ID: e845028a-6e26-49e5-9686-3fbc5992ebba
Eligibility documents
Date of download:
3.10.22 08:48
Opening date:
4.10.22 15:09
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK