+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 23.09.2022 16:16
to 14.10.2022 10:30
19 days left
2
Bidding period
with 14.10.2022 10:30
to 25.10.2022 11:30
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 9 363 308,33 MDL
Period of clarifications: 23 Sep 2022, 16:16 - 14 Oct 2022, 10:30
Submission of proposals: 14 Oct 2022, 10:30 - 25 Oct 2022, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Lucrari de construcție a rețelelor de canalizare în s. Mingir r-n Hîncești, etapă II
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5345, MOLDOVA, Hînceşti, s.Mingir, pr Mingir
Web site
---
The contact person
Full name
Lilia Nistorica
Contact phone
026976302
Fax
---
Purchase data
Date created
23 Sep 2022, 16:16
Date modified
23 Sep 2022, 16:25
Achizitii.md ID
21064376
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anuntul de participare.pdf anuntul de participare.pdf
tenderNotice
5 file
23.09.22 16:16
duae canalizare et.ii.signed.pdf duae canalizare et.ii.signed.pdf
Bidding Documents
17 file
23.09.22 16:16
documentatia standart lucrari (4).docx
Bidding Documents
56 file
23.09.22 16:16
Date:
23 Sep 2022, 16:25
Question's name:
Valoarea estimata
Question:
Care este Valoarea estimata a lucrarilor fara TVA?
Date:
23 Sep 2022, 16:28
Question's name:
Cazier judiciar
Question:
In baza carei legi solicitati doc mentionat in anuntul de participare punct. 16.19
Date:
23 Sep 2022, 16:31
Question's name:
Informatie privind experienta similara
Question:
MINISTERUL FINANȚELOR ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
Question's name
Question
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".