Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
21.09.2022 14:44
to 23.09.2022 12:00
to 23.09.2022 12:00
2
Bidding period
with
23.09.2022 12:00
to 26.09.2022 17:00
to 26.09.2022 17:00
3
Auction
with
27.09.2022 14:00
to 27.09.2022 14:46
to 27.09.2022 14:46
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
34 850 MDL
Period of clarifications:
21 Sep 2022, 14:44 - 23 Sep 2022, 12:00
Submission of proposals:
23 Sep 2022, 12:00 - 26 Sep 2022, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Diverse piese de schimb pentru computer și echipamentul periferic
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Sep 2022, 14:44
Date modified
21 Sep 2022, 17:03
Achizitii.md ID
21064183
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
invitație de participare- diverse piese de schimb.semnat.pdf
invitație de participare- diverse piese de schimb.semnat.pdf
Documents history
-
invitație de participare- diverse piese de schimb.semnat.pdf
invitație de participare- diverse piese de schimb.semnat.pdf
ID: f89ffa8a-87b2-4b66-8eac-4932360a39c5
tenderNotice
-
Invitație de participare- diverse piese de schimb.pdf
Invitație de participare- diverse piese de schimb.pdf
ID: f89ffa8a-87b2-4b66-8eac-4932360a39c5
tenderNotice
tenderNotice
Invitație de participare- diverse piese de schimb.pdf
21.09.22 16:59
Invitație de participare- diverse piese pc.docx
Bidding Documents
Invitație de participare- format Word
21.09.22 17:03
Memorie operativa
Date:
21 Sep 2022, 16:37
Question's name:
Documente
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word.
Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați.
Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare.
Mulțumim anticipat!
Answer (21 Sep 2022, 17:01):
Bună ziua, referitor la solicitarea d-voastră, pentru ușura procesul de elaborare a ofertelor o să adăugăm în sistem ”Invitația de participare” în format Word, de unde o să aveți posibilitatea de a prelua informația necesară.
Memorie operativa
Date:
21 Sep 2022, 16:37
Question's name:
Valabilitatea ofertei
Question:
Buna ziua!
Va rugam sa indicati termen de valabilitatea ofertei si termenul livrare(este indicat doar metoda livrarii conform graficul)
Answer (21 Sep 2022, 17:00):
Bună ziua, referitor la clarificarea d-voastră, vă comunicăm că: 1.- Termenul de valabilitate a ofertei va fi de 30 zile de la deschiderea ofertelor. 2.- Termenul de livrare va fi de 20 zile după semnarea și înregistrarea contractului la trezorerie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK