+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 21.09.2022 14:44
to 23.09.2022 12:00
2
Bidding period
with 23.09.2022 12:00
to 26.09.2022 17:00
1 day left
3
Auction
27.09.2022 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 34 850 MDL
Period of clarifications: 21 Sep 2022, 14:44 - 23 Sep 2022, 12:00
Submission of proposals: 23 Sep 2022, 12:00 - 26 Sep 2022, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe
Diverse piese de schimb pentru computer și echipamentul periferic
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Agache
Contact phone
(022)-253-743
Fax
---
Purchase data
Date created
21 Sep 2022, 14:44
Date modified
21 Sep 2022, 17:03
Achizitii.md ID
21064183
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Memorie operativa
Budget: 16700.0 MDL
Active
Sursa de alimentare
Budget: 8500.0 MDL
Active
Acumulatoare.
Budget: 7250.0 MDL
Active
Cablu USB
Budget: 2400.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Invitație de participare- diverse piese pc.docx
Bidding Documents
Invitație de participare- format Word
21.09.22 17:03
Memorie operativa
Date:
21 Sep 2022, 16:37
Question's name:
Documente
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Answer (21 Sep 2022, 17:01):
Bună ziua, referitor la solicitarea d-voastră, pentru ușura procesul de elaborare a ofertelor o să adăugăm în sistem ”Invitația de participare” în format Word, de unde o să aveți posibilitatea de a prelua informația necesară.
Memorie operativa
Date:
21 Sep 2022, 16:37
Question's name:
Valabilitatea ofertei
Question:
Buna ziua! Va rugam sa indicati termen de valabilitatea ofertei si termenul livrare(este indicat doar metoda livrarii conform graficul)
Answer (21 Sep 2022, 17:00):
Bună ziua, referitor la clarificarea d-voastră, vă comunicăm că: 1.- Termenul de valabilitate a ofertei va fi de 30 zile de la deschiderea ofertelor. 2.- Termenul de livrare va fi de 20 zile după semnarea și înregistrarea contractului la trezorerie.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".