1
Enquiry period
with 21.09.2022 14:14
to 23.09.2022 12:00
2
Bidding period
with 23.09.2022 12:00
to 26.09.2022 17:00
3
Auction
with 27.09.2022 15:00
to 27.09.2022 15:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 18 500 MDL
Period of clarifications: 21 Sep 2022, 14:14 - 23 Sep 2022, 12:00
Submission of proposals: 23 Sep 2022, 12:00 - 26 Sep 2022, 17:00
Auction start date: 27 Sep 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Cartușe toner conform cerințelor din Invitația de participare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Agache
Contact phone
(022)-253-743
Purchase data
Date created
21 Sep 2022, 13:47
Date modified
21 Sep 2022, 17:04
Estimated value (without VAT)
18 500 MDL
The minimum downward of the price
92,50 MDL
Achizitii.md ID
21064179
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Contract period
28 Sep 2022 14:07 - 30 Dec 2022 14:10
List of positions
1)
Title
Cartuș Toner negru Canon 057H (se acceptă și compatibil) CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Cartuș Toner negru Canon CRG-737 (Se acceptă și compatibil) CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 15.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Invitație de participare.docx
Technical Specifications
Invitație de participare- format Word.
21.09.22 16:52
Invitație de participare- cartușe toner.semnat.pdf Invitație de participare- cartușe toner.semnat.pdf
tenderNotice
Invitație de participare- cartușe toner.pdf
21.09.22 17:04

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Venomnet-Lux

Normalized price: 3 599 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta operatorului economic clasat pe primul loc corespunde cu cerințele stabilite în documentația de atribuire şi condiţiilor solicitate în invitaţia de participare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 3 600 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IMPRESO-PRINT SRL

Normalized price: 4 750 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

"Radu" SRL

Normalized price: 11 825 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Cartușe toner
Date:
21 Sep 2022, 16:12
Question's name:
Valabilitatea ofertei
Question:
Buna ziua! Va rugam sa indicati termen de valabilitatea ofertei si termenul livrare(este indicat doar metoda livrarii conform graficul)
Answer (21 Sep 2022, 16:41):
Bună ziua, referitor la clarificarea d-voastră, vă comunicăm că: 1.- Termenul de valabilitate a ofertei va fi de 30 zile de la deschiderea ofertelor. 2.- Termenul de livrare va fi de 20 zile după înregistrarea contractului la trezorerie.
Cartușe toner
Date:
21 Sep 2022, 16:12
Question's name:
Valabilitatea ofertei
Question:
Buna ziua! Va rugam sa indicati termen de valabilitatea ofertei si termenul livrare(este indicat doar metoda livrarii conform graficul)
Answer (21 Sep 2022, 16:42):
Bună ziua, referitor la clarificarea d-voastră, vă comunicăm că: 1.- Termenul de valabilitate a ofertei va fi de 30 zile de la deschiderea ofertelor. 2.- Termenul de livrare va fi de 20 zile după înregistrarea contractului la trezorerie.
Cartușe toner
Date:
21 Sep 2022, 16:13
Question's name:
Documentatia
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Answer (21 Sep 2022, 16:50):
Bună ziua, referitor la solicitarea d-voastră, pentru ușura procesul de elaborare a ofertelor o să adăugăm în sistem ”Invitația de participare” în format Word, de unde o să aveți posibilitatea de a prelua informația necesară.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications