Select the type of procedure
Commercial procurement
21064108
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
800 000 MDL
Period of clarifications:
20 Sep 2022, 15:31 - 26 Sep 2022, 15:00
Submission of proposals:
26 Sep 2022, 15:00 - 29 Sep 2022, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Achiziționarea ușilor și ferestrelor din termopan conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2022.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Grupul de lucru a decis anularea procedurii în temeiul art. 71 alin. 1 lit.g.
Date of cancellation
19 Oct 2022, 14:05
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Sep 2022, 15:31
Date modified
19 Oct 2022, 14:05
Achizitii.md ID
21064108
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
24 Sep 2022, 08:27
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Dar unde sunt volumele, sau macar marimile? Doar bucati, dar aceasta nu permite a face un calcul corect!
Answer (26 Sep 2022, 09:32):
În legătură cu faptul că prețurile au crescut considerabil, grupul de lucru nu cunoaste cantitatea de bunuri care va fi acoperită de suma indicată. Todată nu detinem un deviz de cheltueli, dacă doriți Vă apropiați în cadrul instituției și cu aproximați vă putem oferi cantitatea de care avem nevoie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK