Status Cancelled
Estimated value without VAT 9 585 230 MDL
Period of clarifications: 19 Sep 2022, 9:43 - 20 Sep 2022, 15:48
Submission of proposals: 20 Sep 2022, 15:48 - 23 Sep 2022, 15:48

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Sanitatie pentru Bilicenii Vechi
Information about the cancellation
The reason of cancellation
termenul de valabilitate a ofertei nu sa pus
Date of cancellation
19 Sep 2022, 15:49
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6214, MOLDOVA, Sîngerei, s.Bilicenii Vechi, s.Bilicenii Vechi
Web site
---
The contact person
Full name
Tamara Rusu
Contact phone
069871921 fix 262/33 333
Purchase data
Date created
19 Sep 2022, 9:43
Date modified
20 Sep 2022, 8:53
Achizitii.md ID
21063951
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Sanitatie pentru Bilicenii Vechi
Budget: 9585230.0 MDL
Cancelled
Date:
19 Sep 2022, 11:02
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua! Va rugam sa concretizati garantia de buna executie cite %? Nu este stipulat in anuntul de participare. Va rugam sa ne expediati rechizitele bancare pentru garantia bancara la oferta de 2%
Date:
19 Sep 2022, 11:21
Question's name:
Anunt de particpare
Question:
Valabilitatea ofertei nu este stipulat in anuntul de participare
Date:
19 Sep 2022, 13:25
Question's name:
Perioada de depunere
Question:
Conform art.47 din legea achizitiilor publice perioada de depunere este de cel putin 20 zile. Rugam prelungirea perioadei de depunere, alftel vom fi nevoiti sa depunem constestatie
Date:
19 Sep 2022, 13:36
Question's name:
Perioada de depunere
Question:
Conform art.47 din legea achizitiilor publice perioada de depunere este de cel putin 20 zile. Rugam prelungirea perioadei de depunere.
Date:
19 Sep 2022, 13:48
Question's name:
Licitație electronică
Question:
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, având ca baza tendința creșterilor a prețurilor la materiale, solicităm să fie modificată modul petrecerii a licitației.
Date:
19 Sep 2022, 13:51
Question's name:
Anularea licitației
Question:
la anularea licitație ați indicat ca motiv de anularea ”terminul nu corespunde”. La care termen ați făcut referință? și totodată credeți că este posibil de pregătit oferta doar în 5 zile?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.