Status Cancelled
Estimated value without VAT 66 660 MDL
Period of clarifications: 16 Sep 2022, 11:58 - 19 Sep 2022, 13:00
Submission of proposals: 19 Sep 2022, 13:00 - 22 Sep 2022, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie pentru fotocopiatoare

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Stimat operator economic!
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Hârtiei pentru fotocopiatoare, Cod CPV 30197643-5, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2022.

Până la termenul limită – data 22.09.2022, ora 13:00,
- pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare a fost depusă 1 ofertă de către operatorul economic:
1) ”CARTNORD PAPER” SRL cu propunerea financiară în sumă de 66350,00 lei fără TVA.
- pentru lotul 2 Hârtie color pentru fotocopiatoare oferte nu au fost depuse.
Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare s-a constatat că:
1) Oferta depusă de operatorul economic ”CARTNORD PAPER” SRL pentru Lotul 1 Hârtie pentru fotocopiatoare, cod CPV 30197643-5, nu corespunde cerințelor de calificare reieșind din faptul că prin valoarea inclusă în propunerea financiară depășește valoarea estimată planificată a achiziției (s-a planificat: 66060,00 lei fără TVA; s-a prezentat oferta 66350,00 lei fără TVA). Totodată, specificațiile tehnice corespund.

În această ordine de idei, ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. d) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că propunerea financiară prezentată în cadrul CVM depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice pentru acest lot (s-a planificat: 66060,00 lei fără TVA; s-a prezentat oferta 66350,00 lei fără TVA), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, Cod CPV 30197643-5 pentru lotul 1, cu lansarea unei proceduri repetate.

Pentru Lotul 2: Hârtie color pentru fotocopiatoare Cod CPV 30197643-5: Ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. a) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că nu a fost depusă nici o ofertă, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, Cod CPV 30197643-5, cu lansarea unei proceduri repetate.
Date of cancellation
27 Sep 2022, 15:18
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
16 Sep 2022, 11:58
Date modified
27 Sep 2022, 15:18
Achizitii.md ID
21063843
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.