1
Enquiry period
with 14.09.2022 17:55
to 24.09.2022 00:00
2
Bidding period
with 24.09.2022 00:00
to 27.09.2022 00:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 666 767,50 MDL
Period of clarifications: 14 Sep 2022, 17:55 - 24 Sep 2022, 0:00
Submission of proposals: 24 Sep 2022, 0:00 - 27 Sep 2022, 0:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Procurarea fotoliilor, transportarea lor, demontarea scaunelor vechi, montarea celor noi, vopsirea dușumelii sub scaunele scoase
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Rosca
Contact phone
069521241
Purchase data
Date created
14 Sep 2022, 17:06
Date modified
21 Sep 2022, 15:58
Estimated value (without VAT)
1 666 767,50 MDL
Achizitii.md ID
21063713
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Contract period
4 Oct 2022 08:00 - 4 Mar 2023 08:00
List of positions
1)
Title
Procurarea fotoliilor, transportarea lor, demontarea scaunelor vechi, montarea celor noi, vopsirea dușumelii sub scaunele scoase CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 650.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Bidding Documents
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf anunț modificat.semnat.pdf
Bidding Documents
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58
Lot documents
documentația standard.semnat.pdf
-Pentru realizarea achizițiilor publice se indică obiectul achiziției și fișa de date a achiziției și formularele pe care trebuie să le completeze, inclusiv capacitatea economică și financiară și să le depună operatorul economic împreună cu oferta, la fel se indică procedura de eligibilitate a ofertantului.
16.09.22 14:38
duae_ ro.semnat.pdf
-Prin documentul respectiv a fost simplificată procedura de participare la achiziție publică. Operatorii pot completa și depune formularele în format electronic pe propria răspundere, ca dovadă a îndeplinirii condițiilor necesare în cadrul procedurii de achiziție publică.
16.09.22 14:38
caiet de sarcini.semnat.pdf
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Taticol SRL

Normalized price: 812 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Limani-Grup SRL

Normalized price: 1 264 250 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

VMS-COMPANIE

Normalized price: 1 350 375 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Cartdidact

Normalized price: 1 417 850 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

MAGDA SRL

Normalized price: 1 547 312,50 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

Goliat-Vita SRL

Normalized price: 1 652 083,33 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Date:
15 Sep 2022, 08:45
Question's name:
lot 1
Question:
spuneti va rog livrarea scauni pe cota 0????
Answer (15 Sep 2022, 09:56):
Nu este cota zero, se aplică TVA..
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Date:
15 Sep 2022, 12:42
Question's name:
Documentele minim obligatorii
Question:
Buna ziua. Va rugam sa faceti o claritate care este lista documentelor minim obligatorii pentru calificarea ofertantilor!
Answer (16 Sep 2022, 14:11):
Fiecare ofertant care va participa la procedura de achiziție publică are obligația să prezinte Anexele prevăzute în Documentația Standard, inclusiv: 1) Certificatul de înregistrare și Extrasul di Registrul de Stat; 2) Formularul Standard al DUAE; 3) Cererea de Participare; 4) Oferta; 5) Declarație privind valabilitatea Ofertei; 6) Lista principalelor livrări/prestări servicii în ultimii 3 ani; 7) Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 8) Declarație privind dotările specifice, utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea contractului; 9) Declarație privind personalul de specialitate; 10 Raportul financiar pentru anul 2021; 11) Mostre, descrieri, fotografii:
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Date:
16 Sep 2022, 14:42
Question's name:
Lista documentelor
Question:
Lista prezentata este una exhaostiva sau mai sunt si alte acte despre care trebuie sa intuim si sa ghicim?! Va rugam respectuos sa prezentati, asa cum o cere legea achizitiilor publice, tabelul cu toate actele obligatorii solicitate, precum si cu cele suplimentare prezentate la solicitare (daca e cazul). Din anuntul Dvs. reiese ca se solicita doar trei acte: 1. Certificatul de inregistrare/ extras din registru; 2. DUAE; 3. Certificatul de lipsa a restantelor la buget.. In raspunsul precedent ati enumerat o lista de 11 documente. Deci, rugam sa redactati tabelul din anunt cu actele solicitate, si sa enumerati toate documentele si anexele acolo, ca sa fie clar ce trebuie sa pregatim si sa depunem!
Answer (16 Sep 2022, 17:29):
Lista documentelor necesare de prezentat în cadrul acestei proceduri de achiziție publică 1. Cererea de participare, Anexa 7 din Documentația Standard 2.Oferta, care va cuprinde formularele: a) Propunerea tehnică, Anexa 22 din Documentația Standard b) Propunerea financiară, Anexa 23 din Documentația Standard , c) Formularul Standard al DUAE 3 Declarație privind valabilitatea ofertei, Anexa 8 din Documentația Standard 4 Declarație privind lista principalelor livrări/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate, Mostre, descrieri, fotografii: Anexa 12din Documentația Standard; 5 Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului Anexa 13din Documentația Standard; 6 Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului Anexa 14din Documentația Standard; 7 Certificatul de înregistrare și Extrasul din Registrul de Stat Conform pct.29 din Documentația Standard; 8 Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 9 Raportul financiar pentru anul 2021, avizat și semnat de organele abilitate Conform pct.30 din Documentația Standard 10 Experiența specifică minim de 3 ani privind livrarea/prestarea serviciilor similare Conform pct.33 din Documentația Standard 11 Certificate de calitate sau alte certificate ce-ar confirma nivelul corespunzător al calității Conform pct.35 din Documentația Standard Notă::Documentele se vor completa fără nici o modificare sau abatere de la formulare. Documentele se semnează electronic și șe depun în mod electronic. Alte documente cu excepția celor menționate aici, nu se solicită.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications