Select the type of procedure
Commercial procurement
21063657
1
Enquiry period
with
14.09.2022 13:46
to 26.09.2022 10:00
to 26.09.2022 10:00
2
Bidding period
with
26.09.2022 10:00
to 05.10.2022 10:00
to 05.10.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 790 498,30 MDL
Period of clarifications:
14 Sep 2022, 13:46 - 26 Sep 2022, 10:00
Submission of proposals:
26 Sep 2022, 10:00 - 5 Oct 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Amenajarea/renovarea aleii pietonale (partea impară) a străzii Hristo Botev, sectorul Botanica, mun. Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Sep 2022, 13:46
Date modified
23 Sep 2022, 11:25
Achizitii.md ID
21063657
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Technical Specifications
CAIET DE SARCINI
14.09.22 13:46
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Documents history
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 25513ab5-ad43-4378-b8e4-4e1195e6c353
tenderNotice
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 25513ab5-ad43-4378-b8e4-4e1195e6c353
tenderNotice
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE
23.09.22 11:25
documentația standard.docx
Documents history
-
documentația standard.docx
ID: a152e575-1c09-4662-9579-540a547f7586
Bidding Documents
-
documentația standard.docx
ID: a152e575-1c09-4662-9579-540a547f7586
Bidding Documents
Bidding Documents
DOCUMENTAȚIA STANDARD
23.09.22 11:25
amenajarii trotuarului din str_ hristo botev_ mun partea impara _ pe.pdf
amenajarii trotuarului din str_ hristo botev_ mun partea impara _ pe.pdf
Illustration
Proiect
23.09.22 11:25
Date:
15 Sep 2022, 16:00
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
p.21 Intrebuintam numai capacul cu rama din fonta sau toate materialele care contine norma ca nu e clar,ati scimbat descrierea normei.
Answer (16 Sep 2022, 11:48):
Se întrebuințează numai capacul cu rama din fontă.
Date:
16 Sep 2022, 11:59
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
p.18 Spuneti va rog pentru indeplinirea carei lucrari este necesar atita cofraj
Answer (19 Sep 2022, 09:37):
Suprafața de 448,8 mp de cofraj indicata la poziția 18, se va utiliza pentru cofrarea fundației bordurilor, conform nodurilor de execuție din documentația tehnică. Totodată va informăm că caietul de sarcini a fost elaborat și verificat de către specialiști atestați în domeniu.
Date:
19 Sep 2022, 09:23
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (19 Sep 2022, 09:38):
Garanția pentru ofertă se prezintă conform anexei nr. 9 al documentației standard - scrisoare de garanție bancară (emisă de o bancă comercială) Varianta scanată de pe original și semnată electronic de către ofertant. La solicitarea beneficiarului se prezintă în original la sediu autorității contractante.
Date:
21 Sep 2022, 14:10
Question's name:
Punct 31 din anunț..
Question:
Vă rugăm la punct 31 ,care spune că prezența obligatoriu la vizita șantierului și prezentarea la concurs a procesului verbal de prezența,să îl anulați sau să îl modificați precum ca participantul ,persoana fizică sau juridică care dorește să participe la licitație ,are dreptul de a vizita obiectul dar nu obligația...
D-stra ați postat și documentația și anunțul și devizul și proiectul de execuție...Rugăm insistent anularea sau modificarea acestei cerințe,dat fiind faptul dreptului de a contesta această cerință...
Answer (22 Sep 2022, 16:42):
Cerința în cauză nu este restrictivă și nu limitează participarea ofertanților. Are ca scop confirmarea faptului că ofertantului i-a fost asigurat accesul să viziteze și să examineze amplasamentul lucrării, inclusiv împrejurimile și să obțină toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării calitative a ofertei.
Tot odată în scopul asigurării participării unui număr cit mai mare de ofertanți, termenul de 10 zile din punctul 31 de exclude.
Date:
22 Sep 2022, 17:25
Question's name:
Punct 31din anunț..
Question:
Vă rugăm atunci ,să excludeți din documentația standart și anunț de participare,prin încărcarea fișierului nou cu punct exclus,avind experiență neplăcută la ANSC privind ne excluderea din anunț și documentația standart...O zi buna.
Answer (23 Sep 2022, 11:39):
Anunțul modificat și documentația standard au fost publicate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK