1
Enquiry period
with 08.09.2022 14:29
to 18.09.2022 14:00
2
Bidding period
with 18.09.2022 14:00
to 21.09.2022 23:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 8 058 237 MDL
Period of clarifications: 8 Sep 2022, 14:29 - 18 Sep 2022, 14:00
Submission of proposals: 18 Sep 2022, 14:00 - 21 Sep 2022, 23:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Construcția stației de epurare și a sistemului de canalizare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5832, MOLDOVA, Teleneşti, s.Suhuluceni, r.Telenesti,Suhuluceni
Web site
---
The contact person
Full name
mihail curchi
Contact phone
025875236
Purchase data
Date created
8 Sep 2022, 14:29
Date modified
9 Sep 2022, 9:38
Achizitii.md ID
21063169
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
f1 7 2 1 8316b-0-pg-благ.signed.pdf f1 7 2 1 8316b-0-pg-благ.signed.pdf
tenderNotice
-Lista cu cantități de lucrări
8.09.22 14:29
formularul standart duae.doc
tenderNotice
-formular standart
8.09.22 14:29
f1 2 3 1 8316a-2-cвa stat. de pomp.signed.pdf f1 2 3 1 8316a-2-cвa stat. de pomp.signed.pdf
tenderNotice
-Lista cu cantități de lucrări
8.09.22 14:29
f1 7 1 1 8316a-0-pg-благ.signed.pdf f1 7 1 1 8316a-0-pg-благ.signed.pdf
tenderNotice
-Lista cu cantități de lucrări
8.09.22 14:29
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
tenderNotice
-Lista cu cantități de lucrări
8.09.22 14:29
Date:
9 Sep 2022, 09:38
Question's name:
Disponibilitate bani
Question:
OMF nr.69 din 2021 36. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului,; 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care OFERTANTUL își poate dovedi capacitatea economico-financiară, CUM ATI STABILIT CA ANUME CU 20% din suma viitorului contract ofertantul poate demara lucrari, si in general de ce AC solicita si stabileste suma de care trebuie sa dispuna ofertantul? Atribuirea contractului de achiziție publică de lucrări sau de servicii de proiectare și de lucrări se realizează în conformitate cu prevederile: 1) Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice; 2) Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, va rog frumos sa stipulati conform carui articol din Legea 131 sau hotarirea 638 va permite sa solicitati ca sa va demonstram ca dispunem de 20% din voaloarea viitorului contract?
Answer (9 Sep 2022, 19:36):
Conform Legii Parlamentului N131 din 03-07-2015 , modificata la 31-03-2022 in vigoare din 20-04-2022. Articolul 2(1) Art. 7a) Art. 14(1) Art. 15(1) b) c) Art. 17 (1) (8) Art.18.
Date:
9 Sep 2022, 17:18
Question's name:
anunt de participare
Question:
care este suma garantiei bancare pentru oferta?
Answer (9 Sep 2022, 19:38):
Nu este obligatorie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.