Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
800 000 MDL
Period of clarifications:
2 Sep 2022, 17:08 - 16 Sep 2022, 16:00
Submission of proposals:
16 Sep 2022, 16:00 - 3 Oct 2022, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform Caietului de sarcini si Anexe
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform Art. 71, alin. (1), lit. g) "există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.", din Legea 131/2015 privind achizitiile publice
Date of cancellation
13 Oct 2022, 18:40
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Sep 2022, 17:08
Date modified
13 Oct 2022, 18:40
Achizitii.md ID
21062799
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK