Status Cancelled
Estimated value without VAT 2 537 100 MDL
Period of clarifications: 2 Sep 2022, 14:04 - 12 Sep 2022, 0:00
Submission of proposals: 12 Sep 2022, 0:00 - 15 Sep 2022, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Se vor procura 650 fotolii pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea fotoliilor vechi și montarea celor noi. Se vor confecționa draperii pentru cortina din față, pentru cea intermediară și fundal, se va instala mecanismul pentru dirijarea mecanică cu draperiile. se va procura echipamentul acustic, ce constă din amplificator, boxe, microfoane cu stative și cabluri la ele.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Pe această platformă au fost încărcate unele Formulare emise în anul 2018 care au fost abrogate prin Ordinul Ministerului de Finanțe nr.115 din 15.09.2021. Achiziția respectivă este compusă din 3 loturi, denumirea și valoarea lor a fost indicată doar în Anunțul de participare, pe platformă aceste loturi nu au fost încărcate, respectiv operatorii economici nu pot pregăti ofertele comerciale pentru a participa la această achiziție. Ne cerem scuze. Va fi creată o nouă licitație, urmăriți padina respectivă, pentru a participa din nou.
Date of cancellation
14 Sep 2022, 14:48
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Rosca
Contact phone
069521241
Purchase data
Date created
2 Sep 2022, 14:04
Date modified
14 Sep 2022, 14:48
Achizitii.md ID
21062743
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
8 Sep 2022, 09:06
Question's name:
in anunt 2 loturi
Question:
de ce in anunt 2 loturi dar depunerea oferte cu o suma totala pe un lot
Answer (8 Sep 2022, 10:55):
Primăria a cîștigat un grant pentru implementarea proiectului ”Dotarea Casei de Cultură ”Andrei Ciorba” din satul Cruglic , raionul Criuleni cu mobilier, echipament acustic și cortina de pe scenă”, costul total fiind de 2573100 lei. După cum se vede din denumirea proiectului, aceasta este o achiziție mixtă, constituită din mai multe tipuri de achiziție: lucrări, bunuri și servicii, și în componența ei intră 3 loturi, care sunt indicate în documentația încărcată pe platforma respectivă. Conform art.76 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, Primăria nu are dreptul să divizeze achiziția. În cazul în care se diviza procedura se aplica o altă procedură de achiziție, și anume, cererea ofertelor de prețuri, însă conform valorii estimative, achiziția se desfășoară prin Licitație Deschisă. De aceea se desfășoară o singură procedură de achiziție, care este divizată în 3 loturi și fiecare operator economic poate depune oferte pentru un lot, pentru 2 loturi, sau pentru 3 loturi, în dependență de activitățile pe care le desfășoară. Această reglementare este specificată și în anunțul de participare.
Date:
8 Sep 2022, 09:09
Question's name:
impartiti suma pe loturi
Question:
impartiti suma pe loturi
Answer (8 Sep 2022, 11:12):
Valoarea estimativă totală a proiectului este de - 2 537 100 lei, care se compune din 3 loturi și fiecare lot în parte are valoarea sa, după cum urmază: LOTUL 1 ”Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor”, valoarea estimată fiind de - 1 978 739 lei. LOTUL 2 ”Confecționarea draperiilor pentru scena Casei de Cultură”, valoarea estimată fiind de - 373 771 lei. LOTUL 3 Procurarea echipamentului acustic pentru Casa de Cultură, valoarea estimată fiind de - 220 590 lei.
Date:
8 Sep 2022, 09:27
Question's name:
подача предложений
Question:
для участия в аукционе нужно разделить на 3 лота, подача должна быть отдельно по каждому лоту, т.к и аукцион по каждому лоту отдельно.
Answer (8 Sep 2022, 11:20):
În anunțul de participare se menționează că ofertele alternative nu se acceptă, respectiv și propunerea dumneavoastră se respinge.
Date:
8 Sep 2022, 09:42
Question's name:
garantie
Question:
care este procent pe garantie ofertei. 1% ?
Answer (8 Sep 2022, 11:28):
Garanția de bună execuție a contractului, nu se aplică, acest fapt se menționează în punctul 19 din Anunțul de participare
Date:
8 Sep 2022, 15:14
Question's name:
Разделение на лоты
Question:
При публикации на сайте тендеров у Вас закупка отражается одним лотом на общую сумму, а в anunte de participare закупка разделена на 3 лота, нужно сделать изменения. На сайте отдельно разделить закупку на 3 лота.
Answer (8 Sep 2022, 21:58):
În punctul 32 din anunțul de participare este indicată limba în care trebuie redactată și prezentată oferta, aceasta este limba română. Întrebarea dumneavoastră este similară cu cele neclarități înaintate pe parcursul zilei de azi. La toate neclaritățile s-au dat răspunsurile corespunzătoare, procedați în corespundere cu aceste răspunsuri și cred că nu veți greși, dacă sunt neclarități sau neînțelegeri, răspunsurile le puteți primi prin intermediul telefonului fix sau mobil, indicate în anunț, s-au consultați specialiștii în domeniul achizițiilor publice.
Date:
8 Sep 2022, 15:23
Question's name:
Предоставление документов участниками
Question:
Предоставление документов для участия в тендере осуществляется согласно DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii nr.115 din 15.09.2021, вы запрашиваете документ Formularul F3.1, который устаревший и был действителен до изменений 15.09.2021
Answer (8 Sep 2022, 22:57):
În corespunfere cu punctul 6 din Capitolul I al Documentației Standard, aprobată prin Ordinul Ministerului de Finanțe nr.176 din 05.10.2018, oferta, DUAE, documentația de atribuire, caietul de sarcini și toată corespondența dintre ofertant și autoritatea contractantă se vor întocmi în limba de stat. Capitolul III din Documentația standard conține formularele pe care fiecare ofertant are obligația să le prezinte completate în modul corespunzător și semnate de persoana autorizată. Formularul F3.1 este denumit ca ”Formularul Ofertei”. Documentele pe care trebuie să le completeze operatorii economici au fost descărcate de pe site-ul Agenției Achiziții Publice și autoritatea contractantă nu are dreptul de a modifica aceste documente. În concluzie, sunteți obligat să completați și să prezentați toate documentele încărcate pe platforma respectivă și nimic mai mult.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.