1
Enquiry period
with 30.08.2022 12:03
to 09.09.2022 12:30
2
Bidding period
with 09.09.2022 12:30
to 19.09.2022 13:00
3
Auction
with 20.09.2022 12:00
to 20.09.2022 12:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 75 000 MDL
Period of clarifications: 30 Aug 2022, 12:03 - 9 Sep 2022, 12:30
Submission of proposals: 9 Sep 2022, 12:30 - 19 Sep 2022, 13:00
Auction start date: 20 Sep 2022, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, HG nr.520/2010 și HG nr.1191/2010.
GOST 572-60
Etichetarea și marcarea: Legea nr.279/2017.
Ambalaj: Saci de polipropilenă 25-50 kg.
Termen de valabilitate: minim 6 luni din data livrării.
Conditii specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea pînă la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale; sfori, funii, frînghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă certificatul de calitate/ declarația de conformitate sau copia acestuia confirmată prin ștampila umedă a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul vănzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secției alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în garnizoana mun. Chişinău și mun. Bălți, în perioada octombrie – 15 decembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
30 Aug 2022, 11:46
Date modified
1 Sep 2022, 15:32
Estimated value (without VAT)
75 000 MDL
The minimum downward of the price
300 MDL
Achizitii.md ID
21062541
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
3 Oct 2022 11:50 - 23 Dec 2022 12:03
List of positions
1)
Title
Crupă de mei CPV: 03211000-3 - Cereals
Quantity: 5000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
30.08.22 12:03
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
30.08.22 12:03
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
30.08.22 12:03
DUAE.doc
Evaluation Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
30.08.22 12:03

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Prodagrotrade S.R.L.

Normalized price: 69 950 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Crupă de mei”, „Orez şlefuit” și „Mere (Golden Delicious)” preţurile cele mai scăzute au fost propuse de ofertantul SRL „Prodagrotrade”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic menționat la loturile date, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL Nobil Prest

Normalized price: 70 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications