1
Enquiry period
with 26.08.2022 17:33
to 07.09.2022 16:40
2
Bidding period
with 07.09.2022 16:40
to 10.09.2022 16:40
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 820 791,67 MDL
Period of clarifications: 26 Aug 2022, 17:33 - 7 Sep 2022, 16:40
Submission of proposals: 7 Sep 2022, 16:40 - 10 Sep 2022, 16:40

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparaţie capitală a tavanului şi acoperişului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5830, MOLDOVA, Teleneşti, s.Sărătenii Vechi, Sărătenii Vechi
Web site
---
The contact person
Full name
Veronica Cupcea
Contact phone
067207702
Purchase data
Date created
26 Aug 2022, 17:33
Date modified
5 Sep 2022, 16:40
Achizitii.md ID
21062400
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
constr..-2-1 .rtf 1.signed.pdf constr..-2-1 .rtf 1.signed.pdf
Bidding Documents
Proces verbal privind vizita în teren cu clarificările solicitate
26.08.22 17:33
anunţ de participare, lucrări.signed.pdf anunţ de participare, lucrări.signed.pdf
Bidding Documents
Anunţ de participare
26.08.22 17:33
duae_ro_0 (2).doc
Bidding Documents
-
26.08.22 17:33
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Bidding Documents
-
26.08.22 17:33
proces vizită.signed.pdf proces vizită.signed.pdf
Bidding Documents
-
5.09.22 16:40
Date:
2 Sep 2022, 09:03
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (2 Sep 2022, 18:30):
Bună ziua, Autoritatea contractantă solicită ca, garanția pentru ofertă să fie prezentată conform Anexei 9. Vă rugăm să vă conformați cerințelor din anunțul de participare. Mulțumesc.
Date:
6 Sep 2022, 23:41
Question's name:
Termen achitare
Question:
În ce termen se va efectua achitarea lucrărilor?
Answer (7 Sep 2022, 11:51):
Bună ziua, achtările se vor efectua conform proceselor verbale de terminare a lucrărilor semnate de părţi, dar nu mai puţin de 10% din volumul total al lucrărilor conform caietului de sarcini. Plata facturii finale se va efectua conform clauzelor contractuale.
Date:
6 Sep 2022, 23:42
Question's name:
Vizita termen
Question:
Dacă nu am reușit să vizităm terenul pe 5.09.22, cînd putem sa ne apropiem?
Answer (7 Sep 2022, 13:46):
Autoritatea contractantă încurajează toţi operatorii economici interesaţi să efectuieze vizita în teren, pentru a face cunoştinţă cu situaţia reală a obiectului supus reparaţiei.
Date:
6 Sep 2022, 23:45
Question's name:
Termen valabilitate
Question:
Solicităm să modificați termenul de valabilitate a contractului, deoarece termenul de valabilitate a contractului juridic nu poate expira odată cu termenul de execuție. Contractul urmează să fie valabil și pe perioada achitării sau remedierii lucrărilor neconforme, dacă există
Answer (7 Sep 2022, 13:52):
Operatorul economic trebuie să dispună de capacitate de a executa lucrările până la sfârşitul anului 2022, inclusiv să ia în calcul şi perioada de organizare a recepţiei la terminarea lucrărilor. Deci, se subînţelege faptul că în perioada de execuţie este inclusă şi perioada de recepţionare a lucrărilor.
Date:
6 Sep 2022, 23:52
Question's name:
Garanția de bună execuție
Question:
Rugăm să modificați cuantumul garanției de bună execuție și să modificați modalitatea de constituire a ei. Tinind cont de valoarea estimativa a achiziției destul de mare, 15% din valoarea contractului este o cerință excesiva și limitează concurenta, venind în contradicție cu art.7 al Legii nr 131/2015 privind achizițiile publice
Answer (7 Sep 2022, 14:09):
Cuantumul garanţiei de bună execuţiei de bună execuţie este stabilit conforn prevederilor legale, avându-se în vedere faptul că, perioada de execuţie nu depăşeşte 12 luni. Autoritatea contractantă prin această cerinţă nu limitează sub nici o formă numărul de participanţi la procedura de achiziţie. Art.68 pnct.12 din Legea nr.131/2015 privind achiziţiile publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.