Select the type of procedure
Commercial procurement
21062400
1
Enquiry period
with
26.08.2022 17:33
to 07.09.2022 16:40
to 07.09.2022 16:40
2
Bidding period
with
07.09.2022 16:40
to 10.09.2022 16:40
to 10.09.2022 16:40
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
6 820 791,67 MDL
Period of clarifications:
26 Aug 2022, 17:33 - 7 Sep 2022, 16:40
Submission of proposals:
7 Sep 2022, 16:40 - 10 Sep 2022, 16:40
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparaţie capitală a tavanului şi acoperişului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5830, MOLDOVA, Teleneşti, s.Sărătenii Vechi, Sărătenii Vechi
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Aug 2022, 17:33
Date modified
5 Sep 2022, 16:40
Achizitii.md ID
21062400
MTender ID
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparaţia capitală tavanului şi acoperişului Casei de Cultură din satul Sărătenii Vechi
Budget: 6820791.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
constr..-2-1 .rtf 1.signed.pdf
constr..-2-1 .rtf 1.signed.pdf
Bidding Documents
Proces verbal privind vizita în teren cu clarificările solicitate
26.08.22 17:33
anunţ de participare, lucrări.signed.pdf
anunţ de participare, lucrări.signed.pdf
Bidding Documents
Anunţ de participare
26.08.22 17:33
Date:
2 Sep 2022, 09:03
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (2 Sep 2022, 18:30):
Bună ziua, Autoritatea contractantă solicită ca, garanția pentru ofertă să fie prezentată conform
Anexei 9. Vă rugăm să vă conformați cerințelor din anunțul de participare. Mulțumesc.
Date:
6 Sep 2022, 23:41
Question's name:
Termen achitare
Question:
În ce termen se va efectua achitarea lucrărilor?
Answer (7 Sep 2022, 11:51):
Bună ziua, achtările se vor efectua conform proceselor verbale de terminare a lucrărilor semnate de părţi, dar nu mai puţin de 10% din volumul total al lucrărilor conform caietului de sarcini. Plata facturii finale se va efectua conform clauzelor contractuale.
Date:
6 Sep 2022, 23:42
Question's name:
Vizita termen
Question:
Dacă nu am reușit să vizităm terenul pe 5.09.22, cînd putem sa ne apropiem?
Answer (7 Sep 2022, 13:46):
Autoritatea contractantă încurajează toţi operatorii economici interesaţi să efectuieze vizita în teren, pentru a face cunoştinţă cu situaţia reală a obiectului supus reparaţiei.
Date:
6 Sep 2022, 23:45
Question's name:
Termen valabilitate
Question:
Solicităm să modificați termenul de valabilitate a contractului, deoarece termenul de valabilitate a contractului juridic nu poate expira odată cu termenul de execuție. Contractul urmează să fie valabil și pe perioada achitării sau remedierii lucrărilor neconforme, dacă există
Answer (7 Sep 2022, 13:52):
Operatorul economic trebuie să dispună de capacitate de a executa lucrările până la sfârşitul anului 2022, inclusiv să ia în calcul şi perioada de organizare a recepţiei la terminarea lucrărilor. Deci, se subînţelege faptul că în perioada de execuţie este inclusă şi perioada de recepţionare a lucrărilor.
Date:
6 Sep 2022, 23:52
Question's name:
Garanția de bună execuție
Question:
Rugăm să modificați cuantumul garanției de bună execuție și să modificați modalitatea de constituire a ei. Tinind cont de valoarea estimativa a achiziției destul de mare, 15% din valoarea contractului este o cerință excesiva și limitează concurenta, venind în contradicție cu art.7 al Legii nr 131/2015 privind achizițiile publice
Answer (7 Sep 2022, 14:09):
Cuantumul garanţiei de bună execuţiei de bună execuţie este stabilit conforn prevederilor legale, avându-se în vedere faptul că, perioada de execuţie nu depăşeşte 12 luni. Autoritatea contractantă prin această cerinţă nu limitează sub nici o formă numărul de participanţi la procedura de achiziţie. Art.68 pnct.12 din Legea nr.131/2015 privind achiziţiile publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK