Select the type of procedure
Commercial procurement
21062309
1
Enquiry period
with
26.08.2022 09:17
to 07.09.2022 11:00
to 07.09.2022 11:00
2
Bidding period
with
07.09.2022 11:00
to 17.09.2022 09:00
to 17.09.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
390 000 MDL
Period of clarifications:
26 Aug 2022, 9:17 - 7 Sep 2022, 11:00
Submission of proposals:
7 Sep 2022, 11:00 - 17 Sep 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Este necesară elaborarea proiectului pentru Reconstrucția rețelelor inginerești exterioare existente din bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 83, clădirea Primăriei mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August1989, 100
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Aug 2022, 9:17
Date modified
5 Sep 2022, 11:00
Achizitii.md ID
21062309
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini (2).signed.pdf
caiet de sarcini (2).signed.pdf
Bidding Documents
Caietul de sarcini
26.08.22 09:17
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
26.08.22 09:17
documentația standart.semnat.pdf
documentația standart.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
26.08.22 09:17
Date:
3 Sep 2022, 17:36
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Să solicită proiectarea reconstrucției rețelelor ( rețele de apeduct și de canalizare menajer-fecaloidă, linie de cablu 0,4 kv) numai pentru clădirea Primăriei sau și alte clădiri, indicate în secțiune nr.9 Rețelele termice?
Answer (3 Sep 2022, 21:34):
Se solicită proiectarea rețelelor inginerești exterioare existente pe adresa indicată în anunț
Date:
3 Sep 2022, 17:37
Question's name:
canalizare pluvială
Question:
Reconstrucția rețelelor de canalizare pluvială cu lungimea indicată include soluție pentru evacuarea apelor meteorice de pe teritoriul adiacent clădirii Primăriei sau adiacent clădirilor indicate în secțiune nr.9 Rețelele termice?
Answer (4 Sep 2022, 14:57):
Se va răspunde la întrebare in orarul de munca. Mulțumesc pentru înțelegere
Date:
4 Sep 2022, 15:11
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
RE la răspunsul din 03.09.2022, 21:34.
Conform anunțului și Caietului de sarcini publicate pentru achiziționare serviciului de proiectare este prevăzută reconstrucția rețelelor inginerești exterioare existente din bd. Stefan cel Mare și Sfînt,83, clădirea Primăriei municipiului Chișinău. În secțiune nr.9 „Rețelele termice” sunt indicate încă trei alte clădiri. Una dintre care cu adresa Veronica Micle, 10, altă (fără adresa).
Answer (4 Sep 2022, 16:45):
Se va răspunde la întrebare in orarul de munca. Mulțumesc pentru înțelegere
Date:
4 Sep 2022, 17:26
Question's name:
proiect
Question:
1.În care încăperi prevede amplasarea punctelor termice individuale? Aceste încăperi sunt dotate cu rețelele interioare necesare funcționării punctelor termice individuale și nu sunt necesare orice intervenții în elementele portante ale clădirilor și construcțiilor cu adresele respective?
2.Elaborarea compartimentelor respective (apă, canalizarea, electricitatea) pentru reconstrucția rețelelor interioare ale clădirilor și construcțiilor indicate în Caietul de sarcini pentru reconectarea la cele proiectate este necesară?
3.Caietul de sarcini nu conține datele necesare elaborării compartimentelor enumerate în caiet: topografia, geologia, condițiile tehnice, e.c.t. Beneficiarul dispune de aceste documente?
Nu sunt indicate și actele permisive necesare proiectării. Ele sunt la dispoziția beneficiarului?
Answer (4 Sep 2022, 17:45):
Se va răspunde la întrebare in orarul de munca. Mulțumesc pentru înțelegere
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK