Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.08.2022 15:28
to 29.08.2022 09:00
to 29.08.2022 09:00
2
Bidding period
with
29.08.2022 09:00
to 02.09.2022 09:00
to 02.09.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
26 500 MDL
Period of clarifications:
25 Aug 2022, 15:28 - 29 Aug 2022, 9:00
Submission of proposals:
29 Aug 2022, 9:00 - 2 Sep 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Cărucior din inox p/u servit – 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
25 Aug 2022, 15:28
Date modified
26 Aug 2022, 14:10
Achizitii.md ID
21062289
MTender ID
CPV
39220000-0 - Echipament de bucătărie, articole de menaj şi de uz casnic şi articole de catering
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
5.anunt de participare 21062289.pdf
5.anunt de participare 21062289.pdf
Bidding Documents
-
25.08.22 15:28
Date:
26 Aug 2022, 14:10
Question's name:
buget
Question:
nu este adecvat
Answer (26 Aug 2022, 14:35):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Date:
26 Aug 2022, 14:39
Question's name:
buget
Question:
înainte de a publica tender trebuia sa consultați piața, observam ca nu ați consultat piața din 2018...
Answer (26 Aug 2022, 14:40):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK