Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
7 300 720 MDL
Period of clarifications:
25 Aug 2022, 15:20 - 9 Sep 2022, 14:00
Submission of proposals:
9 Sep 2022, 14:00 - 17 Oct 2022, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Sistem de apeduct în satul Camencea
Information about the cancellation
The reason of cancellation
din motive tehnice
Date of cancellation
30 Aug 2022, 16:25
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3526, MOLDOVA, Orhei, s.Donici, s. Donici r. Orhei
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Aug 2022, 15:20
Date modified
30 Aug 2022, 16:32
Achizitii.md ID
21062244
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
26 Aug 2022, 10:05
Question's name:
Garantie de buna executie
Question:
MINISTERUL FINANȚELOR
ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări
98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante, vor fi acceptate retineri succesive?
Answer (29 Aug 2022, 09:25):
S-au efectuat modificările de rigoare.
Date:
26 Aug 2022, 10:06
Question's name:
Experienta similara
Question:
MINISTERUL FINANȚELOR ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), va rugam sa corectati in anuntul de participare
Answer (29 Aug 2022, 09:25):
S-au efectuat modificările de rigoare.
Date:
26 Aug 2022, 10:07
Question's name:
Finantare
Question:
Specificati va rog sursa de finantare si suma alocata pentru anul 2022
Answer (29 Aug 2022, 09:25):
S-au efectuat modificările de rigoare.
Date:
27 Aug 2022, 15:20
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Publicati caietul in format word si forma 1 desfasurat
Answer (29 Aug 2022, 09:25):
Caietul de sarcini este parte componentă a proiectului de execuție prezentat doar pe suport de hârtie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK