1
Enquiry period
with 24.08.2022 10:12
to 07.09.2022 11:48
2
Bidding period
with 07.09.2022 11:48
to 18.09.2022 11:48
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 7 082 190 MDL
Period of clarifications: 24 Aug 2022, 10:12 - 7 Sep 2022, 11:48
Submission of proposals: 7 Sep 2022, 11:48 - 18 Sep 2022, 11:48

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Construcția rețelelor de aprovizionare cu apă potabilă a locuitorilor
din s. Văscăuți

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6652, MOLDOVA, Floreşti, s.Văscăuţi, Vascauti
Web site
---
The contact person
Full name
Podborschi Oleg
Contact phone
025056375
Purchase data
Date created
24 Aug 2022, 10:12
Date modified
5 Sep 2022, 11:48
Achizitii.md ID
21062162
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.doc
Bidding Documents
-
24.08.22 10:12
duae_ro_0 (2).docx
Bidding Documents
-
24.08.22 10:12
ds_lucrari (4) (1).docx
Bidding Documents
-
24.08.22 10:12
anunt modificat vascauti.docx
Bidding Documents
-
5.09.22 11:48
anunt modificat vascauti.docx
Bidding Documents
-
5.09.22 11:48
Date:
25 Aug 2022, 09:29
Question's name:
Disponibilitate bani
Question:
100% - dupa ce lege v-ati condus cind faceti o asemenea solicitare?
Answer (26 Aug 2022, 13:49):
A fost modificat anuntul e participare, adica se solicita 25% disponibilitatea de bani lichizi.
Date:
25 Aug 2022, 10:35
Question's name:
experienta similara
Question:
ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), modificati subpuntul 6 si 7
Answer (26 Aug 2022, 13:50):
informaţia se solicită conform anexei nr.12 şi 13
Date:
26 Aug 2022, 13:59
Question's name:
Răspuns (26 aug 2022, 13:50): informaţia se solicită conform anexei nr.12 şi 13
Question:
la subpunt 6 solicitati-1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului, la subpunt 7 solicitati-valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului, dar nu aveti dreptul sa solicitati si una si alta, modificati cerinta ABUZIVA
Answer (26 Aug 2022, 15:05):
Grupul de lucru la evaluarea ofertelor se va baza sau pe anexa 12 sau 13
Date:
26 Aug 2022, 14:01
Question's name:
Răspuns (26 aug 2022, 13:49): A fost modificat anuntul e participare, adica se solicita 25% disponibilitatea de bani lichizi.
Question:
care este motivul unei asemea solicitari?
Answer (26 Aug 2022, 15:07):
operatorul economic trebuie sa dispuna de resurse financiare pentru a incepe lucrarile
Date:
26 Aug 2022, 16:47
Question's name:
Răspuns (26 aug 2022, 15:07): operatorul economic trebuie sa dispuna de resurse financiare pentru a incepe lucrarile
Question:
TREBUIE .....dupa ce lege v-ati condus cind ati intocmit asemenea solicitare?
Answer (29 Aug 2022, 10:27):
Grupul de lucru solicitata pentru a se asigura ca operatorul economic sa inceapa lucrarile fara a solicita plati in avans.
Date:
26 Aug 2022, 16:48
Question's name:
Răspuns (26 aug 2022, 15:05): Grupul de lucru la evaluarea ofertelor se va baza sau pe anexa 12 sau 13
Question:
Ce sa va baza .....nu aveti dreptul sa cereti si una si alta, modificati anuntul
Answer (29 Aug 2022, 10:25):
Operatorul economic va prezenta informatia conform anexei 12 sau va prezenta doar anexa 13
Date:
29 Aug 2022, 10:40
Question's name:
Răspuns (29 aug 2022, 10:27): Grupul de lucru solicitata pentru a se asigura ca operatorul economic sa inceapa lucrarile fara a solicita plati in avans.
Question:
Contract, anexant in doc. standar publicata de dumnevoastra nu prevede plata in avans, si nici nimeni nu a solicitat plata in avans in schimb 3. VALOAREA LUCRĂRILOR ŞI MODALITĂŢILE DE PLATĂ 3.1.Valoarea lucrărilor, ce reprezintă obiectul prezentului contract, este de_________________________lei MD, inclusiv __________ TVA lei MD. (suma cu cifre şi litere) (suma cu cifre şi litere) 3.2.Achitările vor fi efectuate prin transfer în baza facturilor fiscale, după primirea proceselor – verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar. 3.3. Beneficiarul va verifica procesele-verbale de recepție a lucrărilor executate în termen de ….. zile calendaristice de la primirea acestora de la Antreprenor. 3.4. Plata facturii finale se va face imediat după verificarea şi acceptarea situaţiei de plată definitive de către Beneficiar. Dacă verificarea se prelungeşte din diferite motive, dar în special datorită unor eventuale litigii, contravaloarea lucrărilor care nu sunt în litigiu va fi plătită imediat. 3.5.Lucrările nu vor fi considerate finalizate până când procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor nu va fi semnat de comisia de recepţie, care confirmă că lucrările au fost executate conform contractului. 3.6.Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora. Modificati contractul sau modificati cerinta ABUZIVA prin care solicitati ca sa executam lucrari in valoare de 25% din valoarea contractului pina la prezentarea proceselor verbale privind lucrarile executate
Answer (29 Aug 2022, 14:11):
Disponibilitatea de bani lichizi nu insemna ca sinteti obligati sa executati lucrarile in proportie de 25%.
Date:
31 Aug 2022, 23:53
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Deviz 2-1-AE, poz 33 Clasa la beton Vă rog?
Answer (5 Sep 2022, 11:46):
clasa de beton 12,5
Date:
1 Sep 2022, 09:51
Question's name:
Răspuns (29 aug 2022, 14:11): Disponibilitatea de bani lichizi nu insemna ca sinteti obligati sa executati lucrarile in proportie de 25%
Question:
atunci excludeti cerinta prin care ne obigati sa dispunem de bani lichizi
Answer (5 Sep 2022, 11:17):
nu se excude, v-om micsora la 5%
Date:
1 Sep 2022, 10:40
Question's name:
Pregatire elaborare oferta
Question:
ds_lucrari (4) (1).docx documentatia standart publicata de dumneavoastra Secţiunea a 3-a Pregătirea/Elaborarea ofertelor vom fi descalificati in cazul in Pregătim oferta conform doc. publicat?
Answer (5 Sep 2022, 11:16):
nu intelegem intrebarea
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.