1
Enquiry period
with 23.08.2022 14:43
to 02.09.2022 15:00
2
Bidding period
with 02.09.2022 15:00
to 07.09.2022 15:30
3
Auction
08.09.2022 14:37
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 31 250 MDL
Period of clarifications: 23 Aug 2022, 14:43 - 2 Sep 2022, 15:00
Submission of proposals: 2 Sep 2022, 15:00 - 7 Sep 2022, 15:30
Auction start date: 8 Sep 2022, 14:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Plasa – reprezintă o pălărie cu două rânduri de inele, ce acoperă zona capului și gâtului, în partea de jos este prevăzută cu șnur elastic pentru a putea fi fixată sub guler, concepută pentru protejarea de înțepăturile insectelor fără folosirea insecticidelor. Confecționată din plasă durabilă din poliamidă/poliester 100%, cu textură fină, astfel neafectând vizibilitatea, cu ochiuri fine, cu protecție ignifugă și prelucrată cu insecticid rezistent la multiple utilizări.
Culorile solicitate a plasei contra insectelor: military olive/ negru/ verde închis/ gri închis.
Mod de utilizare: camping/militar/în aer liber.
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostra în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor.
Termen de livrare – până la 01.12.2022.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
23 Aug 2022, 14:01
Date modified
23 Aug 2022, 14:43
Estimated value (without VAT)
31 250 MDL
The minimum downward of the price
125 MDL
Achizitii.md ID
21062130
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pietrarilor, 3
Contract period
20 Sep 2022 14:35 - 23 Dec 2022 14:40
List of positions
1)
Title
Plasă individuală contra insectelor CPV: 18400000-3 - Special clothing and accessories
Quantity: 150.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
23.08.22 14:43
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
23.08.22 14:43
Anunț de participare.signed.pdf Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.08.22 14:43
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
23.08.22 14:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BEMEFAM

Normalized price: 30 750 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Șorț cauciucat”, „Plasă individuală contra insectelor”, „ Plasă de camping contra insectelor” unicul ofertant este SRL „Bemefam”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrelor, prezentate de către operatorul economic menționat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Totodată, reieşind din necesitatea stringentă de asigurare a efectivului unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu îmbrăcăminte specială, se propune achiziționarea loturilor „Șorț cauciucat”, „Plasă individuală contra insectelor”, „ Plasă de camping contra insectelor” de la operatorul economic SRL „Bemefam”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications