1
Enquiry period
with 22.08.2022 16:16
to 07.09.2022 15:15
2
Bidding period
with 07.09.2022 15:15
to 21.09.2022 07:14
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 936 800 MDL
Period of clarifications: 22 Aug 2022, 16:16 - 7 Sep 2022, 15:15
Submission of proposals: 7 Sep 2022, 15:15 - 21 Sep 2022, 7:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Inventar moale
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Lăcrămioara Crudu
Contact phone
022 857 239
Purchase data
Date created
22 Aug 2022, 16:16
Date modified
29 Aug 2022, 15:38
Achizitii.md ID
21062059
CPV
39500000-7 - Articole textile
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Saltea
Budget: 140000.0 MDL
Active
Huse pentru saltea cu mușama
Budget: 50000.0 MDL
Active
Lenjerie de pat
Budget: 232000.0 MDL
Active
Plapumă din silicon
Budget: 102000.0 MDL
Active
Pernă din silicon
Budget: 42000.0 MDL
Active
Cuvertură pentru pat
Budget: 102000.0 MDL
Purchase has not taken place
Ștergar flanșat
Budget: 14000.0 MDL
Active
Cămașă de corp pentru femei
Budget: 17000.0 MDL
Active
Chiloţi petru bărbați
Budget: 10000.0 MDL
Active
Chiloţi pentru femei
Budget: 6000.0 MDL
Active
Maiou pentru bărbați
Budget: 17500.0 MDL
Active
Ciorapi
Budget: 4800.0 MDL
Active
Ciupici pentru bărbați
Budget: 16000.0 MDL
Active
Ciupici pentru femei
Budget: 8000.0 MDL
Active
Şoşoni din pîslă
Budget: 3000.0 MDL
Purchase has not taken place
Papuci pentu personal medical
Budget: 12000.0 MDL
Purchase has not taken place
Scurte de iarnă
Budget: 31000.0 MDL
Purchase has not taken place
Scurte pentru bucătari
Budget: 21000.0 MDL
Active
Costum medical pentru femei
Budget: 23000.0 MDL
Active
Costum medical pentru bărbați
Budget: 23000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
22.08.22 16:16
model contract.doc
Draft contract - special conditions
-
22.08.22 16:16
caiet de sarcini.docx
Clarification of Tender Documents
-
22.08.22 16:16
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
22.08.22 16:16
Date:
29 Aug 2022, 15:38
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Clarificari referitor la punctul 16 din anuntul de participare subpunctul 9 din tabel, solicitati certificate de conformitate, rapoarte de incercari pentru toate pozitiile?
Answer (30 Aug 2022, 09:09):
Găsiți atașat separat Caietul de Sarcini - observați rubrica 3 Documente solicitate, iar la fiecare lot/poziție sunt indicate cifre precum: 4,2,3,1. Jos la NOTĂ găsiți actele solicitate per poziție/lot. Notă: Documente solicitate 1 – certificat de conformitate a produsului finit 2 – raport de încercări 3 – certificat de conformitate a materiei prime și raport de încercări 4 – certificat de conformitate a produsului finit, certificat de conformitate a materiei prime și raport de încercări.
Date:
1 Sep 2022, 17:27
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Prezentarea raportelor de incercari necesita cheltuieli suplimentare si pe cine DVS ca autoritate contractanta amenintati in asa mod ca sa nu fie depusa contestatia: "În cazul cînd un ofertant depune o contestație referitor le necorespunderea mostrelor cu documentele confirmative prezentate, Rapoartele de încercări vor fi achitate de către ofertantul care a depus contestația."
Answer (2 Sep 2022, 10:10):
Stimate operator economic, Articolele textile achiziționate sunt utilizate de către pacienții cu diagnoză psihică spitalizați în dispensar, dintre care circa jumate au săvârșit infracțiuni deosebit de grave, au comportament agresiv și atitutine iresponsabilă față de bunurile utilizate. Respectiv pentru noi, autoritate contractantă, este foarte important ca acestea să corespundă tuturor criteriilor de calitate, normelor sanitare și standardelor de referință. În ceea ce privește prezentarea rapoartelor de încercări, venim către dvs cu o întrebare: dar cum obțineți un certificat de conformitate fără raport de încercări? De unde cunoaște organul de certificare calitatea bunurilor fără a efectua expertiza? Ce comercializați până la urmă? Sau sunteți atât de obișnuiți deja să prezentați acte false în cadrul licitațiilor și să vindeți bunuri necalitative, încât vă afectează mult prezentarea rapoartelor de încercări. NOTĂ: Autenticitatea fiecărui document depus de către ofertanți, fiecărui certificat de conformitate, raport de încercări va fi verificat, fiind solicitate informații de la organismul de certificare.
Date:
1 Sep 2022, 17:28
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Unde este indicat ca daca depui contestatie trebuie de achitat si rapoarte de incercari este absurd ceia ce ati indicat in caietul de sarcini!
Answer (2 Sep 2022, 11:22):
În cazul în care va fi necesar efectuarea expertizei, aceasta va fi achitată din contul operatorului economic, nu contestația, iar pentru minimalizarea riscurilor prezentarea raporturilor de încercări la etapa evaluării ofertelor este obligatorie.
Date:
1 Sep 2022, 17:30
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Lista actelor solicitate limiteaza participarea operatorilor economici, excludeti va rugam rapoartele de incercari si certificat de conformitate a materiei
Answer (2 Sep 2022, 12:12):
Documentele de calificare solicitate nu limitează pe nimeni, ci dimpotrivă asigură respectarea principiului utilizării eficiente a banilor publici prin achiziționarea bunurilor conforme, rezistente și de calitate.
Date:
3 Sep 2022, 12:52
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Valoarea estimativa nu este in raport cu calitatea solicitata!. Revizuiti va rugam frumos valoarea estimativa per lot.
Answer (5 Sep 2022, 15:15):
Potrivit art. 71 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice sunteți în drept să majorați valoarea ofertei cu max. 30% de la valoarea estimativă a achiziției.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.