Select the type of procedure
Commercial procurement
21062057
1
Enquiry period
with
22.08.2022 13:55
to 01.09.2022 10:00
to 01.09.2022 10:00
2
Bidding period
with
01.09.2022 10:00
to 22.09.2022 10:00
to 22.09.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 711 000 MDL
Period of clarifications:
22 Aug 2022, 13:55 - 1 Sep 2022, 10:00
Submission of proposals:
1 Sep 2022, 10:00 - 22 Sep 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație capitală a imobilului administrativ din str. Iacob Hâncu, 3, conform proiectul: “Reconstrucția acoperișului și reparație capitală a imobilului administrativ din str. Iacob Hâncu, 3, mun. Chișinău.” (lucrările neexecutate, etapa II)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Aug 2022, 13:55
Date modified
24 Aug 2022, 17:44
Achizitii.md ID
21062057
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a imobilului administrativ din str. Iacob Hâncu, 3
Budget: 2711000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
24 Aug 2022, 17:44
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna seara! Se accepta garantie prin transfer?
Answer (25 Aug 2022, 08:18):
Da, se accepta transfer de plată la contul autorității contractante confirmat, prin aplicarea semnăturii electronice de către operatorul economic.
Rechizitele Serviciului Tehnologii Informaționale sunt indicate la pct.17 Anunțului de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK