1
Enquiry period
with 19.08.2022 16:00
to 29.08.2022 14:00
2
Bidding period
with 29.08.2022 14:00
to 08.09.2022 10:00
3
Auction
09.09.2022 14:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 39 900 MDL
Period of clarifications: 19 Aug 2022, 16:00 - 29 Aug 2022, 14:00
Submission of proposals: 29 Aug 2022, 14:00 - 8 Sep 2022, 10:00
Auction start date: 9 Sep 2022, 14:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

2 Scaune/fotolii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Viorel Pocriciuc
Contact phone
+37322438237; +37360740772
Purchase data
Date created
19 Aug 2022, 15:57
Date modified
23 Aug 2022, 15:04
Estimated value (without VAT)
39 900 MDL
The minimum downward of the price
399 MDL
Achizitii.md ID
21062009
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Contract period
9 Sep 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
2 Scaune/fotolii CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
2.1 Scaun ISO Scaun ISO de birou cu carcass din metal 20x20mm grosime pereți 2,0 mm, vopsită cu vopsea static în cuptoare special la temperaturi înalte, cu șezutul și spetează capitonată / paralon – 50mm/ cu ECO-Piele culoare negru, placaj 10mm, legătură dintre șezutul și suportul de bază nu mai puțin de 10 șuruburi. Culoarea la alegerea autorității contractante. CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 41.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
2.2 Fotoliu de birou pe roți, Ergonomic, spătarul înalt cu braţe, Șezutul să urmărească susţinerea coloanei vertebrale, susținerea unei poziții relaxate, dar și corecte a întregului corp. Permite balansarea spătarului pe spate precum și reglajul șezutului pe înălține. Dimensiuni orientaive: șezut – latime min: 56 cm; adancime: 54 cm; Spatar înalt cu dimensiuni mai mari decît fotoliile de birou obișnuite,– latime: 60 cm; inaltime: 75 cm. Posibilitatea de reglare cu ajutorul cilindrului cu gaz, balansarea spre spate, poziţie de blocare, reglare în înălţime, dotate cu rotile moi, dublate, din plastic, capacitate de menţinere min.90-kg. Baza -stea din otel cromat sau din plastic armat sau metal. Perioada de garanţie nu mai puţin de 36 luni. Șezutul și spetează capitonată / porolan – 50mm/ cu ECO-Piele culoare negru. CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 9.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
2.3 Taburete pentru bucătărie Taburete 300x300x450 capac realizat din PAL melaminat tip Egger similar cu gr18 mm prelucrat cu ABS 0,5mm pe carcass metallic vopsit polimerica in cimp electrostatic CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
2.4 Fotoliu pe roti: Scaune moi pe roti cu spetează reglabilă în doua direcții Șezutul și spetează capitonată / porolan – 50mm/ cu ECO-Piele culoare negru. Rezistent la suprasarcină de minim 120 kg. CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare mobilier.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
anexa 6 lot 4 rafturi 19.08.2022.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
duae_nou.doc
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
anexa 4 lot 2 scaune fotolii 19.08.2022.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
specificatii pret anexa 23 excel 19.08.2022.xlsx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
anexa 7 lot 5 mobilier din inox 19.08.2022.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
anexa 8 lot 6 cușetă 19.08.2022.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
anexa 5 lot 3 canapeabanchetă 19.08.2022.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
specificatii tehnice anexa 22 excel 19.08.2022.xlsx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00
anexa 8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
19.08.22 16:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Limani-Grup SRL

Normalized price: 29 805 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications