1
Enquiry period
with 19.08.2022 14:58
to 24.08.2022 09:00
2
Bidding period
with 24.08.2022 09:00
to 29.08.2022 08:00
3
Auction
30.08.2022 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 98 000 MDL
Period of clarifications: 19 Aug 2022, 14:58 - 24 Aug 2022, 9:00
Submission of proposals: 24 Aug 2022, 9:00 - 29 Aug 2022, 8:00
Auction start date: 30 Aug 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Pentru bărbați - cizme scurte negre din piele naturală, cu talpa turnată, antiderapantă, în interior îmblănite.

Pentru femei - cizme cu toc maxim 5 cm, din piele naturală, cu talpă antiderapantă în interior îmblănite.

Descrierea este prezentată în Hotărârea Guverului Nr. 600 din 27.06.2018
Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului. Termen de garanţie la exploatare în condiţii normale - minim 1 lună (operatorul economic, desemnat câștigător, va prezenta certificat de garanţie).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
The contact person
Full name
Iuliana Prisacari
Contact phone
022-26-46-48
Purchase data
Date created
19 Aug 2022, 14:45
Date modified
19 Aug 2022, 14:58
Estimated value (without VAT)
98 000 MDL
The minimum downward of the price
294 MDL
Achizitii.md ID
21062000
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Contract period
6 Sep 2022 08:00 - 31 Dec 2022 08:00
List of positions
1)
Title
Cizme de iarnă din piele naturală pentru bărbați și femei CPV: 18800000-7 - Footwear
Quantity: 98.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Izvorul Cucului

Normalized price: 74 284 MDL
Status: Winner
Reason: Întrunește cerințele de calificare și selectie.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications