1
Enquiry period
with 16.08.2022 12:40
to 22.08.2022 07:30
2
Bidding period
with 22.08.2022 07:30
to 25.08.2022 07:30
3
Auction
26.08.2022 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 84 000 MDL
Period of clarifications: 16 Aug 2022, 12:40 - 22 Aug 2022, 7:30
Submission of proposals: 22 Aug 2022, 7:30 - 25 Aug 2022, 7:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Full name
Larisa Strună
Contact phone
+373 22 859 534
Purchase data
Date created
16 Aug 2022, 12:40
Date modified
18 Aug 2022, 16:17
Achizitii.md ID
21061654
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
formulare .docx
Bidding Documents
Formulare
16.08.22 12:40
4. duae.doc
Bidding Documents
DUAE
16.08.22 12:40
3 anexa 1 termeni de referinta.pdf 3 anexa 1 termeni de referinta.pdf
Bidding Documents
Termeni de referinta
16.08.22 12:40
2. caiet de sarcini.pdf 2. caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
16.08.22 12:40
2. caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
Caet sarcini Word
18.08.22 10:55
3. anexa 1.docx
Bidding Documents
Anexa 1 Word
18.08.22 10:55
1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf 1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
18.08.22 16:17
Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor
Date:
17 Aug 2022, 16:08
Question's name:
Documentația
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Answer (18 Aug 2022, 10:57):
Buna ziua, varianta Word a documentelor, solicitate de Dvs., a fost amplasată pe platformă.
Date:
17 Aug 2022, 16:55
Question's name:
Termen de livrare/prestare
Question:
Buna ziua! Perioada specificată de 5 zile pentru livrarea și instalarea echipamentelor este o cerință imposibilă. O excepție este cazul dacă toate utilajele se află deja în depozitul unuia dintre agenții economici. Vă rugăm să setați timpi reali de livrare. Pentru a permite concurența liberă a tuturor furnizorilor.
Answer (18 Aug 2022, 15:07):
Buna ziua, referitor la termenul de 5 zile, stipulat în anunțul de participare, Vă informez că, conform deciziei grupului de lucru al CNPF, va fi modificat termenul și anunțul va fi plasat pe platformă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.