1
Enquiry period
with 16.08.2022 12:40
to 22.08.2022 07:30
2
Bidding period
with 22.08.2022 07:30
to 25.08.2022 07:30
3
Auction
26.08.2022 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 84 000 MDL
Period of clarifications: 16 Aug 2022, 12:40 - 22 Aug 2022, 7:30
Submission of proposals: 22 Aug 2022, 7:30 - 25 Aug 2022, 7:30
Auction start date: 26 Aug 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Full name
Larisa Strună
Contact phone
+373 22 859 534
Purchase data
Date created
16 Aug 2022, 8:03
Date modified
18 Aug 2022, 16:17
Estimated value (without VAT)
84 000 MDL
The minimum downward of the price
840 MDL
Achizitii.md ID
21061654
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Contract period
27 Aug 2022 08:00 - 31 Dec 2022 08:00
List of positions
1)
Title
Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor CPV: 32300000-6 - Television and radio receivers, and sound or video recording or reproducing apparatus
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
formulare .docx
Bidding Documents
Formulare
16.08.22 12:40
4. duae.doc
Bidding Documents
DUAE
16.08.22 12:40
3 anexa 1 termeni de referinta.pdf 3 anexa 1 termeni de referinta.pdf
Bidding Documents
Termeni de referinta
16.08.22 12:40
2. caiet de sarcini.pdf 2. caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
16.08.22 12:40
2. caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
Caet sarcini Word
18.08.22 10:55
3. anexa 1.docx
Bidding Documents
Anexa 1 Word
18.08.22 10:55
1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf 1 anunt de participare videoconferinte 1.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
18.08.22 16:17

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 79 950 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunderea cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achiziționarea, instalarea și configurarea echipamentelor pentru petrecerea videoconferințelor
Date:
17 Aug 2022, 16:08
Question's name:
Documentația
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Answer (18 Aug 2022, 10:57):
Buna ziua, varianta Word a documentelor, solicitate de Dvs., a fost amplasată pe platformă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications